Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2014

Ξε-σσαλονίκη

Καλημέρα,

Λοιπόν, έχω νευριάσει με τον καιρό, είναι δυνατόν; Να είμαι με φούτερ και φόρμες στο σπίτι από τώρα;;; Γιατί δεν μπορώ να το πιστέψω και μου τη δίνει;; Γιατί να σκέφτομαι από τώρα το πετρέλαιο και το που θα μπορούσα να ανοίξω τρύπα για ξυλόσομπα;; Κάτι άκουσα και για χιόνια αλλά δεν θέλω να βάζω το κακό ακόμη στο νου μου. 
     Νεράκι πέρασε η εβδομάδα με ικανοποιητική δουλειά και πίεση ελάχιστη. Το ΠΣΚ που μας πέρασε ήμουν εκτός. Σε μια φίλη κολλητή τις είχαν κάτσει κάτι εισιτήρια για Θεσσαλονίκη και μου είχε πει από καιρό να πάμε μαζί, να κλείσουμε δωμάτιο νωρίς και να περάσουμε καλά. Έτσι και έγινε. Είχα δυο χρόνια να τη δω. Μαζέψαμε λεφτά να έχουμε να χαλάσουμε και έκλεισα και ραντεβού με το γιατρό μου για τις καθιερωμένες εξετάσεις τις ετήσιες (για να μην χρειαστεί να ξαναπάω φέτος) και ξεκίνησα.  
    Παρασκευή βράδυ και Σάββατο βράδυ στο ξενοδοχείο Μαδρινό, Εγνατίας και Αντιγονιδών. Δεν λέω, καλό ήταν, έχω μείνει και σε καλύτερα βέβαια. Το μπάνιο δεν μου άρεσε, κακοτεχνίες, το δωμάτιο το υπόλοιπο πολύ καλό. Το πρωινό ήταν σχετικά φτωχό αλλά το προσωπικό ήταν ευγενικό και εξυπηρετικό πολύ. 
   Έφτασα Παρασκευή μεσημέρι με ψιλόβροχο και κρύο σχετικά με κοντοπαντέλονο και κοντομάνικο. Έτρεξα να αφήσω τα πράγματα για να προλάβω το γιατρό, όλα εντάξει και με αυτό. Το βράδυ θα ερχόταν και η φίλη. Είχα καιρό μπροστά μου, οπότε έκανα μια καλή γνωριμία με ένα παιδί που μιλούσαμε κάνα εξάμηνο. Βόλτες στην παραλία με καφέ στο χέρι, μην φανταστείτε τίποτα με τα πονηρά μυαλά σας! Μόνο λίγο χαμούρεμα. Λίγο λέμε! Το βράδυ ήρθε με βρήκε στο κέντρο η κοπελιά και πήγαμε να φάμε και να πιούμε και ένα ποτό. Ξεροί πέσαμε.. 
     Η επόμενη μέρα ξεκίνησε με πρωινό, έπειτα βόλτα στα μαγαζιά και ψώνια το μεσημέρι πήγαμε και κάναμε έκπληξη σε μια κοινή φίλη που δούλευε στο κέντρο. Ολόκληρο σχέδιο κάναμε για να την εκπλήξουμε και το καταφέραμε! Ήπιαμε ένα καφέ στην κόρη της Αχτίδας και γυρίσαμε στο ξενοδοχείο για ξεκούραση. Το απόγευμα συναντηθήκαμε με τη φίλη να πάμε να φάμε, τουμπανιάσαμε όπως καταλαβαίνετε. Το βράδυ βρέθηκα ξανά με το παιδί που σας έλεγα, πήγαμε για καφέ και μετά για ποτό όπου ήρθαν και μας βρήκαν οι φίλες μου και ένας φίλος του. Ήπιαμε τα ποτά μας, χορέψαμε λιγάκι, μιλήσαμε και πήγαμε για νάνι. Ωραία ήταν επίσης και αυτή η μέρα! 
    Σηκώθηκα με ελαφρύ κεφάλι ευτυχώς, δεν το συνηθίζω το ξενύχτι αλλά δεν με πείραξε το κρασί. Η κοπελιά δεν είχε σηκωμό, κατέβηκα για πρωινό, έφαγα, έβαλα και ένα πιάτο για το δωμάτιο, μην ξυπνήσει πεινασμένη. Ξύπνησε, κάναμε μπανάκι, όχι μαζί, ήρθε και η κοινή μας φίλη με καφέδες απ' έξω και χαζέψαμε, μαζέψαμε πράγματα, είπαμε τα παλιά μας και κατά τις 12 αφήσαμε το δωμάτιο. Πήγαμε στον Άγιο Δημήτριο, κατεβήκαμε στις κατακόμβες, ήπιαμε και αγίασμα, είδαμε το παπαδαριό να έρχεται με αμαξάρες και χρυσά στο λαιμό και την κάναμε για καφέ, κάτσαμε εκεί κοντά, σχετικά ήσυχη περιοχή. Φάγαμε κάτι γρήγορο και εγώ έφυγα για τα ΚΤΕΛ. Να πω την αλήθεια; Κάνα δυο μέρες θα έμενα ευχαρίστως παραπάνω. 
     Επίσης δεν θέλω παράπονα από Θεσσαλονικείς ότι δεν βρεθήκαμε! Να με συγχωρείτε που δεν έδωσα σημεία ζωής!
       Πέρασα πάρα πολύ καλά, ανέλπιστα καλά βασικά! Είπαμε να το ξανακάνουμε κάποια στιγμή, ίσως με αλλαγή στο μέρος.. θα δούμε! 
     Και κάπως έτσι φτάνει η Παρασκευή, γρήγορα γρήγορα. Γεμάτο με δουλειές αναμένεται το ΣΚ, μπορεί να κατεβάσω και τα χαλιά κιόλας. Δεν ξέρω, με ΄χει φοβίσει ο καιρός πια!
        Αυτά τα νέα μου για το ταξιδάκι, τώρα να δούμε ποιό θα είναι το επόμενο! :) Μάλλον στο χωριό τα Χριστούγεννα. Ας ελπίσουμε νωρίτερα κάτι καλύτερο. Ελπίζω να είστε όλοι καλά! :)

Καλό απόγευμα να έχετε!
Φιλιά! 

12 σχόλια:

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Πάντα έτσι όμορφα να περνάς!!!!

ΥΓ Μόνο χαμούρεμα? Χμ!!!! Χαχαχαχα

mahler76 είπε...

Καλέ εδώ φοράμε φούτερζ στην Αθήνα εσύ παραπονιέσαι; Χαμός θα γίνει φέτος από το κρύο χαχαχα. Φιλιά και πάντα τέτοια και ακόμη καλύτερα :)

BLUEPRINTS είπε...

Πάντα έτσι καλά να περνάς, είναι όμορφο να αλλάζεις παραστάσεις

ΦΟΥΛΗ είπε...

μπράβο ΗΦ μου πάντα ετσι ,βρε μην τα λες όλα θα σε ματιάσουν τα κακά τα ματια ,κρύβε λόγια ,κρύβε λόγια ;-)

Ανώνυμος είπε...

Μα καλά, μόνο στο Άργος έχει ακόμα υψηλές θερμοκρασίες; Εμείς εδώ με τα τιραντάκια είμαστε και κοιμόμαστε με τα παράθυρα ανοιχτά!
Αφού έλεγα στον κ. Μήτσο (το στεφάνι μου) ότι εάν συνεχίσει έτσι ο καιρός μέχρι του Αγίου Δημητρίου να κάνουμε μπιτς πάρτι για τη γιορτή του!
Ειλικρινά χαίρομαι που πέρασες όμορφα και εύχομαι κι άλλες εξορμήσεις σύντομα!
Τα φιλιά μου!

Ξενικός είπε...

πολύ καφέ βρε παιδάκι μου, πολύ καφέ! Πιες και λίγο (ή περισσότερο) κρασί να "ξηγηθείς" με την κοπελιά (ή με το αγόρι) !
Ξενικός

Xenoudis - Ξενούδης είπε...

Ενδιαφέρουσα ανάλωση του χρόνου.
Η προσοχή στις λεπτομέρειες του... λουτρού, μήπως παραπέμπουν σε νοικοκύρεμα ;
Για Αθήνα, πότε ;
Ξενούδης

Hfaistiwnas είπε...

@ΠΑΥΛΟΣ, ε μην τα βγάλουμε όλα στη φορά! χαχαχα! Καλημέρα!!!

@mahler76, ευχαριστώ! Αχ άσε και ξέχασα να κατεβάσω τα κασκόλ!

@ BLUEPRINTS, είναι ναι, τώρα θα προσπαθήσω να κάτσω στα αυγά μου για λίγο, να βάλω και τίποτα στην άκρη! Φιλιά!

@ΦΟΥΛΗ, γι'αυτό είπα μόνο το 1/10 χαχαχα! Πως με πιάνεις!! Φιλιά Φούλη μου! Και μην χάνεσαι!!!

@ Αθηνά.., εσείς δεν καταλαβαίνετε κρύο εκεί κάτω, εδώ άσε καλύτερα, μπες σε κάνα σάιτ με καιρό να δεις τι γίνεται... Μπιτς πάρτυ;;; Ουουουου να μας καλέσετε! χαχαχα! Ελπίζω να την κάνω σύντομα ξανά ναι! :) Καλημέρα!

@Ξενικός, Εννοείται ήπια και κρασί και πολύ θα έλεγα! Ξηγήθηκα όπως έπρεπε, εκεί που έπρεπε! χεχεχε!

@Xenoudis - Ξενούδης, δεν ήταν οι λεπτομέρειες του λουτρού, ήταν τα βασικά του λουτρού, τι νοικοκύρεμα; Σιγά μην καθάριζα κιόλας! Για Αθήνα, ελπίζω σύντομα!

BUTTERFLY είπε...

Καλημερα! Παντα καλα να περνας!

xristin είπε...

Είχα καιρό να περάσω από τα λημέρια σου και λέω ,δεν ρίχνω καμιά ματιά να δω τι κάνει αυτό το παιδί;
Λοιπόν σε βρίσκω μια χαρά και χαίρομαι που καταφέρνεις να κάνεις την ζωή όμορφη.
Καλό σου βράδυ

Hfaistiwnas είπε...

@ BUTTERFLY, καλημέρα!!! Ευχαριστώ επίσης!!

@ xristin, χεχε καλά έκανες και πέρασες! Ελπίζω όλα καλά!!!

Crazy Tourists είπε...

Εγώ πώς νόμιζα ότι κάτι είχα σχολιάσει εδώ; Χμμμμμ!!!!!
Ελπίζω να είσαι καλά Ηφαιστίωνα και να περνάς υπέροχα!!

Τρελοτουρίστρια