Τετάρτη 24 Απριλίου 2013

Άνοιξη,,


Καλησπέρα σας,
 Δεν είναι όμορφη η Άνοιξη; Τρελαίνομαι! Η Καστοριά πανέμορφη! Βασικά σαν να Καλοκαίριασε ξαφνικά.. Περιμένω ανυπόμονα να φύγω για Πάσχα, λίγες μέρες θα κάτσω αλλά θα είναι καλές.. 


Στα υπόλοιπα όλα καλά, με τα προσωπικά νομίζω τα έχω κάνει λίγο κουλουβάχατα αλλά όλα θα λυθούν.. αν το 'ξερα ότι θα είχα πέραση στα 30, στα 15 δεν θα έλεγα πότε θα γίνω 18 να βγαίνω αλλά πότε θα φτάσω 30 για να βρω γκόμενο.. χαχαχα για γέλια και για κλάματα, όπως το βλέπω..  Επίσης κατέληξα στο ότι  σε αυτή την ηλικία έχουμε πέραση στα μικρά.. δεν λέω πόσο μικρά.. είναι ένα θέμα και αυτό, μην μας πάνε και μέσα..
Δεν είναι πια ότι δεν θέλω να γράφω, αλλά σαν να το αποφεύγω συνέχεια.. δεν μου έχετε κάνει τίποτα πάντως, να ξέρετε.. είμαι εδώ και σας διαβάζω, αλλού σχολιάζω αλλού όχι, αλλού μου σπάνε τα νεύρα οι φόρμες που δεν μου βγάζουν τα σχόλια και τα παρατάω.. 


Σας χαιρετώ!

22 σχόλια:

mahler76 είπε...

ε περίμενε να πάει 18 και όρμα χαχαχαχα. Αχ Άνοιξη. Φέτος μόνο για βόλτες έχω μυαλό και τίποτα άλλο. Καλό σου βράδυ :)

BUTTERFLY είπε...

Υπεροχες φωτογραφιες! Οσο για τα αισθηματικα, καλη δυναμη, ολα καλα!

Thalassenia είπε...

Ανοιξιάτικη αναστάτωση είναι.
Να περάσεις καλά εκεί....

ria είπε...

ηφαιστιωνάκο μου, απόλαυσέ το.

καλά να είσαι και να περνάς ακόμα καλύτερα!

rugaru είπε...

Άμα είναι κάτω από 18, αγόρασε ένα ζευγάρι χειροπέδες για να αρχίσει να συνηθίζει ο καρπός. :)
Άμα είναι πάνω από 18, μη το σκέφτεσαι. Μια γενιά είμαστε, θα βρεις περισσότερα κοινά απ' όσα νομίζεις πως υπάρχουν. (Αρκεί βέβαια να έχει έστω και ένα ελάχιστο ψήγμα ωριμότητας!)

Ξενικός είπε...

επιμένω στο αξίωμα ότι η Ελλάδα ποτέ έως τώρα δεν παρουσίασε πιο όμορφη νεολαία από τη σημερινή (και πιο ενημερωμένη, και πιο "πρόθυμη"!)
Όρμα λοιπόν!
Και μη στέκεσαι στις ηλικίες, η ηλικία συναίνεσης, σύμφωνα με το νόμο, είναι τα 16...
Φωτεινές οι φωτογραφίες σου, τις χάρηκα.
Ξενικός

BLUEPRINTS είπε...

βρε μια χαρά όλα, η Άνοιξη μας "ανεβάζει" γενικώς, καλά να περάσεις μικρέ μου, πολλά φιλιά

b|a|s|n\i/a είπε...

ε ναι! σε έχει πιάσει και επίσημα η άνοιξη :)
απλά απόλαυσε τα όλα.
φιλιά πολλά! :)

ola de palabras... είπε...

Συγνώμη, αλλά στα 30 είσαι κι εσύ πολύ νέος!
Γι' αυτό μην σε εντυπωσιάζει το γεγονός ότι έχεις πέραση στα "μικρά"!
Άλλωστε πόσο μικρός να είναι ο μικρός;
Που θα πάει, θα γίνει 18 που λένε και τα παιδιά πιο πάνω κι έτσι δεν θα υπάρχει νομικό πρόβλημα!
Εξ άλλου, όλο αυτό είναι μέσα στις ομορφιές της άνοιξης!
Άρα απόλαυσέ το!
Έστω και όπως απολαμβάνεις τις ομορφιές της Καστοριάς!
Σε ασπάζομαι!

Hfaistiwnas είπε...

@ mahler76, γιατί άσχημες είναι οι βόλτες; Εμ εμένα που είναι το μυαλό μου νομίζεις.. στις βόλτες και κάπου.. αλλού! χαχαχα!

@ BUTTERFLY, καλή δύναμη μόνο; Κουράγια!!!!! χαχαχαχα! Φιλιά!

@ Thalassenia, ελπίζω να κρατήσει και τις άλλες εποχές!

@ ria, ευχαριστώ πολύ, προσπαθώ μην νομίζεις! :)

@ rugaru, χαχα αμέσως εσύ να με πάνε μέσα, αυτό θες βρε;;; Εμ δεν έχω κοινά.. και ωριμότητα μηδενική.. γι'αυτό σκάω!

@ Ξενικός, εντάξει τα περάσαμε τα 16 ευτυχώς, χαχαχα είδες τι κάνουν οι ηλικίες;

@ BLUEPRINTS, χαχα καλά τα λες, όλα! Φιλιά πολλά!

@ b|a|s|n\i/a, κανονικά όμως.. ευχαριστώ! Φιλιά!!!

@ Αθηνά, A όχι, ευτυχώς δεν υπάρχει νομικό πρόβλημα πια.. :) Θα προσπαθήσω να απολαύσω.. την Άνοιξη και όλα τα γύρω της.. :) Φιλιά!!!


φάβα είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
φάβα είπε...

Ωραια ειναι τα κουλουβαχατα στα ερωτικα, ειδικά την Ανοιξη :)
φιλακια!!

tovenito είπε...

α αυτά τα μικρά την άνοιξη τα πιάνουν οι φουσκοδενδριές!
καλά ανθίσματα!

Xenoudis - Ξενούδης είπε...

Αφού δεν ανήκεις ακόμα στους -άντα, έχεις κάθε λόγο να επιδιώκεις παρέες με - ώριμους - εφήβους! Η Ελλάδα στην αρχαιότητα και η Ισπανία του σήμερα έδειξαν το δρόμο...
Ξενούδης

turigr είπε...

Στην πιο όμορφη και δημιουργιική ηλικία είσαι, αγαπητέ. Γι αυτό και θα έχεις πολλές επιτυχίες από δω και πέρα. Εκμεταλλεύσου το!
Προσοχή όμως με τις μικρές ηλικίες! Θυμίσου μόνο πώς ήσουν εσύ όταν ήσουν στη δική τους!

Ephemeron είπε...

Ωραιες οι φωτογραφιες!
Εισαι τυχερος που ζεις σε μια πολυ ωραια περιοχη!
Καλο Πασχα!

Αννα είπε...

Ζηλεύω που ζεις σε μια επαρχιακή πόλη.
Μου λείπε πολύ η Κρήτη , δε μου αρέσει η Αθήνα αλλά περνάω όμορφα γιατί είναι εδώ ο αγαπημένος μου ( άντρας μου πια, όλο το ξεχνάω)
Που θα πάει θα επιστρέψουμε

Σκορπινα είπε...

Hello αγόρι! Η Καστοριά είναι πάντα όμορφη, είδικά την Άνοιξη που οργιάζει η φύση και μαζί της και εμείς! χαχαχαχα! Πέρνα καλά τώρα που μπορείς και μη σκέφτεσαι ούτε τι ούτε πως. Ο καθένας μας κάνει τις επιλογές του και τελικά αυτές είναι που μας φτιάχνουν τη ζωή μας. Άρα είσαι ότι επιλέγεις να είσαι.

Φιλιά πολλά πολλά!

Και να έχεις πάντα στο μυαλό συ ότι όλα είναι σχετικά και ο χρόνος ακόμη ;)

Hfaistiwnas είπε...

@ φάβα, ε όχι και για πολύ..

@ tovenito, χαχαχα ανθίζουμε μια χαρά! χεχε

@ Xenoudis - Ξενούδης, ανήκω βέβαια, δεν το επιδιώκω φυσικά.. τις θεωρώ ανώριμες ηλικίες..

@ turigr, επιτυχίες; Λες ε; Θα προσέχω..

@ Ephemeron, :) Ήταν όντως καλό! Ελπίζω και το δικό σου! :)

@ Άννα, χαχα αφού έχεις τον αγαπημένο σου, μην πας πουθενά!!!

@ Σκορπινα, καλησπέρα! Έτσι είναι, όλα επιλογές.. :)

Ανώνυμος είπε...

έχεις την τύχη να ζεις σε ένα πανέμορφο μέρος!

ολα θα πανε καλα... είπε...

Πέρασα κι εγώ,επιτέλους,από σένα!!!Αργώ αλλά δεν ξεχνώ και σίγουρα είσαι ένα από τα καλύτερα παιδιά της μπλογκόσφαιρας εσύ και δεν ξεχνιέσαι με τίποτα!
Λοιπόν,ισχύει αυτό που λες για τα 30 και να δεις στα 40 πόση πέραση θα έχεις στα...μικρά!
Στο λέω από πείρα!
Βγάζεις πολύ ωραίες φωτογραφίες,στο έχω ξαναπεί αυτό και δε θα βαριέμαι να στο λέω πάλι.Αφού,σκέφτομαι,να μαζέψεις ό,τι έχεις από Καστοριά και να κάνεις μια ατομική έκθεση φωτογραφίας κάποτε,δεν υπερβάλλω ούτε στο λέω για να στο πω.Σοβαρολογώ.

Πολλά πολλά φιλιά,Ηφαιστίωνά μου,να είσαι καλά και να περνάς καλύτερα!

Γεωργία.

Hfaistiwnas είπε...

@ invisible082000, ευχαριστώ! Να είσαι καλά!

@ ολα θα πανε καλα, Γεωργία μου, ευχαριστώ πάρα πολύ για την στήριξη που μου δίνεις! Η φωτογραφία μ'αρέσει, χαίρομαι που σας αρέσουν και εσάς.. ερασιτέχνης είμαι δεν έχω ιδέα από εκθέσεις.. η καλή σας κουβέντα αρκεί.. σε φιλώ!