Παρασκευή 20 Ιουλίου 2012

Διακοπές..

Καλημέρα!

    Θέμα σημερινό "οι διακοπές". Σκεφτόμαστε εδώ και καιρό, μην ρωτάτε ποιοι, δεν υπάρχει γκόμενος  το έχουμε πει αυτό! Για να μην σπάσουμε τη συνήθεια, εγώ και η κολλητή μου εννοώ, το που θα πάμε διακοπές. Στην αρχή του Καλοκαιριού σκεφτόμασταν Αιγαίο, αλλά όπως και τις προηγούμενες χρονιές σκεφτήκαμε τα έξοδα στις μεταφορές και το απορρίψαμε. Ξανά Ιόνιο θα πάμε, τα πήραμε με τη σειρά τα νησάκια, φέτος μάλλον Ιθάκη λέμε αλλά σίγουρο δεν είναι! Το είπαμε σε κάνα δυο, λέγανε, που θα πάτε, είναι νησί για οικογένειες, για ζευγαράκια, ήσυχα, έλεγα εγώ... Το έχω ξαναπεί, με την κολλητή ταιριάζουμε πολύ, ξυπνάμε σχετικά πρωί, πηγαίνουμε για μπάνιο κάνα 6-8 ώρες, μετά φαΐ και σπίτι, ξεκούραση και έξοδο για καφέ ή ποτό, νωρίς το βράδυ ύπνο, πριν τις 11 σίγουρα. Δεν έχουμε ξενύχτια και τέτοια, ούτε έξαλλες καταστάσεις μέθης και καταχρήσεων, μπορείς να τις πεις και διακοπές ΚΑΠΗ, όπως τις είχα χαρακτηρίσει και σε παλιότερη ανάρτηση, μην γελάτε και μην κοροϊδεύετε! Αν με είχατε για παρτόβιο αλλάξτε αμέσως γνώμη!
     Και το σταυρόλεξο που λέγαμε, ναι ναι, όχι βιβλίο, δεν θέλω να χαλάνε μες τον ήλιο και την αλμύρα τα βιβλία μου! Έχω κολλήματα με αυτό το θέμα! Επίσης φρουτάκια στην τσάντα μας για να καλύψουμε την βασική μας πείνα κατά τη διάρκεια της ώρας μας εκεί. Θα πληρώσουμε που θα πληρώσουμε τις ξαπλώστρες και την ομπρέλα και τον καφέ μας, μην μας πιάσουν τον κώλο και στο φαί στα μπίτς μπάρια..
Το λιώσιμο της γάτας
      Ένα άλλο που σκέφτομαι είναι ότι θα φαίνεται η ουλή, οπότε καλύτερα Ιθάκη, σε ένα μέρος που δεν θα με αγχώνει το θέμα της λόγω της μη κίνησης (απ' ότι μου χουν πει) εργένηδων! Να θυμηθώ να πάρω και μπόλικο αντηλιακό με δείκτη 100+++ για να βάζω πάνω της! Ομπρέλα σίγουρα θα έχουμε, οργανωμένα πράγματα, μην καψαλιστούμε κιόλας!
     Οι διακοπές είναι η περίοδος που δεν με νοιάζει τίποτα, και δεν σκέφτομαι τίποτα, τι ρούχα θα βάλω, τι ώρα θα φάμε, αν θα προλάβουμε να βγούμε, μόνο να μη μου χαλάσει κάτι τι διάθεση θέλω.  Όχι πως δεν έχουμε έρθει σε αντιπαράθεση ποτέ με την κολλητή, ίσα ίσα, από μικροκαυγάδες άλλο τίποτα αλλά γενικά τα βρίσκουμε γρήγορα αναλύοντας το λόγο που μας έφερε εκεί, ευτυχώς αυτό το θάρρος το έχουμε και ψυχαναλυόμαστε μεταξύ μας.. χαχαχα! Μπορεί να μου χαλάσει η διάθεση από τις φωνές στην παραλία, μην ξεχνάμε τα  παιδάκια στην παραλία, δεν θέλω και πολύ να μοιράζω φίμωτρα φέτος! Όλα ξεπερνιούνται και μπαίνουν στην άκρη για χάρη των διακοπών!

Άντε και καλό ΣΚ!!!!



ΥΓ. Αν βρεθεί γκόμενος παρατάω την κολλητή!!! χαχαχαχαχα!

30 σχόλια:

Μαίρη (Ginger) είπε...

οχι οχι μη το λες ΚΑΠΗ αυτό το στυλ των διακοπών. Τα πιό δημιουργικά δεν γίνονται τύφλα στο μεθύσι και στις 4-5 το πωρί. Εγώ που ξέρεις, καλόγρια δεν με λες, έχω ζήσει....!!!..... αλλά σπάνια έως μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριου οι φορές που ξενύχτησα και τα μεθύσια μου επίσης 2 ή 3 μέσα σε μισό αιώνα. Οπότε μην αισθάνεσαι κάπως. Μιά χαρά απολαυστηκές διακοπές θα κάνετε. Και να σου πω κάτι? Καμμιά φορά είναι καλύτερα να πηγαίνεις διακοπές με καλό φιλαράκια παρά με αίσθημα.

Τώρα με τα βιβλία είμαι κι εγώ λιγο υπερπροστατευτική. Δεν θέλω να μου τσακίζει η πλάτη, δεν διπλώνω άκρες από φύλλα κλπ και βέβαια δεν τα θέλω μούσκεμα (εκεί βοηθάνε τα ebooks αλλά αν το αφήσεις στην παραλία έστω και σε τσάντα δεν θα το ξαναδείς ΣΙΓΟΥΡΑ).

Η Ιθάκη είναι πολύ καλή. Τα ξαδέλφια μου τα προηγούμενα χρόνια με το γιωτ τους όλο εκεί πηγαιναν και ήταν μόνο ζευγάρια χωρίς να είναι ΚΑΠΗ. Αααα και να σου καταρρίψω τον μύθο των αντηλιακών κι αν δεν με πιστευεις ψάξτο στο ιντερνετ : όλα αυτά τα αντηλιακά μπλοκάρουν τις μη βλαβερές ακτίνες, τις άλλες τις αφήνουν να δράσουν. Οποτε πάρε άλλα μετρα κι ασε το βαθύ μαύρισμα. Εκτός κι αν σκοπεύεις για Bepanthol ή κάποιο σοβαρο που το αγοράζεις σε φαρμακείο, τα άλλα .... άντε γειά!

Αααα καλέ πάρε και τον Ηρώδη παρέα να σου βρίσκεται, καταλαβαίνεις! Παιδάκια project.

Να περάσεις τελεια. Φιλιά

ΥΓ αχ καημένη κολλητή.

Περσέας είπε...

ηφαιστίωνα δε θέλω να σε στενοχωρώ αλλά τα φίμωτρα είναι ξεπερασμένη τεχνολογία. Οι σύγχρονές τάσεις της μόδας επιβάλλουν το ηλεκτροσόκ

καλά να περάσεις με την κολλητή σου :):):)

mahler76 είπε...

να περάσεις τέλεια με την κολλητή στις διακοπές σου. Όσο για την φωτογραφία, άχου γατούλες!!!!

BLUEPRINTS είπε...

να περάσεις τέλεια (είτε βρεθεί γκόμενος είτε με την κολλητή) - και σαν βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη που λέγαμε, να είναι ο δείκτης προστασίας 100 και τα φίμωτρα άλλα τόσα, φιλιά μικρέ μου και τα λέμε

Crazy Tourists είπε...

Σαν να περιγράφω τον εαυτό μου στις διακοπές! Άντε και νόμιζα ότι είμαι εξωγήινη!!
Μια χαρά θα περάσετε, έχω ακούσει ότι είναι όμορφη η Ιθάκη, γίνεται και ελεύθερο camping εκεί, οπότε δε νομίζω να έχει μόνο ζευγάρια!!!
Φιλιά!!!

Τρελοτουρίστρια

Crazy Tourists είπε...

Α! Αντιηλιακό από φαρμακείο πάντα!!!

Τρελοτουρίστρια

Ben Provis είπε...

Nα πω ότι δεν ζηλεύω θα είναι ψέματα...
Καλά να περάσεις και θα αναμένουμε αναρτήσεις για το πως πέρασες!

eirini είπε...

Μια χαρά διακοπές τις βρίσκω!! Στο είπα και την προηγούμενη φορά, ακριβώς τα ίδια κάνω κι εγώ! Στις διακοπές είμαι χύμα, δεν με νοιάζει τίποτα! Το πιο σημαντικό είναι να έχεις καλή παρέα, να χαλαρώσεις και να απολαύσεις τις στιγμές!
Πάντως καθόλου απίθανο να σου κάτσει γκόμενος στην Ιθάκη! Από κει που δεν το περιμένεις έρχεται καμιά φορά!!!
Πότε φεύγετε;

Καλημέρα με πολλά φιλιά!!!!!!

ola de palabras... είπε...

Θα σου πω κάτι και μην με παρεξηγήσεις.
Ζηλεύω (με την καλή έννοια).
Όχι, όχι μη βιάζεσαι να βγάλεις συμπεράσματα.
Δεν ζηλεύω που θα πας διακοπές.
Την φίλη σου ζηλεύω (με την καλή έννοια πάντα) που έχει για κολλητό εσένα.
Ναι, ξέρω, δεν γνωριζόμαστε, αλλά μου είσαι εξαιρετικά συμπαθής και γιατί να μην το πω; Θα το πω.
Μου είσαι και πολύ αγαπητός!

Σας εύχομαι να περάσετε τις διακοπές σας όπως ακριβώς θέλετε!
Και σίγουρα θα περάσετε όμορφα.
Γιατί τι άλλο να θέλει κανείς για να είναι καλά στις διακοπές, πέρα από την θάλασσα και την κολλητή του; Τίποτα!

Πάρε και δυο φιλιά από εμένα κοντά σου και το ένα να το δώσεις στη φίλη σου μαζί με τα χαιρετίσματά μου!

ΥΓ. Μην έχεις θέμα με την ουλή. Και ο κ. Μήτσος έχει πολλές μετά από τα δύο bypass, αλλά εγώ τις βρίσκω μια χαρά.
Τον κάνουν, πως να το πω...
Πιο kinky! Αντιλαμβάνεσαι...

lena_zip είπε...

Έθηξες φλέγον ζήτημα.
Με όποια παρέα έχω πάει διακοπές, θέλουν ντε και καλά ξενύχτι κάθε βράδυ. Αφού πρώτα έχουμε περάσει εξαντλητικά τη μέρα μας σε παραλίες και αξιοθέατα.
Το αποτέλεσμα τραγικό, εγώ χασμουριέμαι αμίλητη σε μια καρέκλα με ένα μισοτελειωμένο caipirinha μπροστά μου, περιμένοντας να με λυπηθούν και να πάμε για ύπνο.
Κι εκεί ακριβώς είναι που σε ρωτάνε "πάμε αύριο στο τάδε κλαμπ που έχει πάρτυ;" και αυτοκτονείς!
Οι δικές σου διακοπές είναι οι καλύτερες μακράν!!!
Καλά να περάσεις! Αν θες σου δίνω τηλέφωνο για δωμάτιο στην Ιθάκη.

BUTTERFLY είπε...

Η Ιθακη εχω ακουσει οτι ειναι υπεροχη οσο για την ουλη να μη σκας ιδιαιτερα, ειναι εκει για να σου θυμιζει πως εισαι πολυ δυνατος!!! Να περασετε υπεροχα με την κολλητη!

ria είπε...

οι καλύτερες διακοπές!
μόνο πρόσεχε τον ήλιο και την πολύ κούραση!

όσο για την πίστη σου στην κολλητή, ΄δεν έχω λόγια.

καλή διασκέδαση και καλή ξεκούραση!

Hfaistiwnas είπε...

@ Mary-Ginger, οι δικές μου δεν ήταν ποτέ έξαλλες! Ευτυχώς! Το ίδιο, τα βιβλία μου τα προσέχω πολύ, ακριβώς όσα λες! Θα το ψάξω αλλά και πάλι χωρίς αντηλιακό δεν γίνεται να πας! Θα έχω και πάντα σκιά! Κάνουμε και ρυτίδες!!! χαχαχαχα! εεε μην τα αφανήσουμε κιόλας! Όσο είμαι εκεί να μην κάνουν φασαρία!!! χεχε! Φιλιάαα και ευχαριστώ!!!

@ Περσέας, χαχαχαχα να κουβαλάω ηλεκτρική καρέκλα μαζί μου;;; Πιο εύχρηστα τα φίμωτρα!!! Ευχαριστώ!!!

@ mahler76, είδες αγάπη για τις γάτες; Είναι πάντα αξιολάτρευτες!!! Ευχαριστώ!

@ BLUEPRINTS, δεν προλαβαίνει να βρεθεί! χαχα να τα γράψω στη λίστα μου! Φιλιάαα!!!

@ Crazy Tourists, τελικά είμαστε πλειοψηφία οι των ήσυχων διακοπών!Το αντηλιακό θα το προσέξω φέτος λόγω ουλής!! Φιλιάαα!

@ Ben Provis, ναι θα σας τα πω όταν γυρίσω!! Εύχομαι και εσύ να περάσεις καλά!!!!

@ eirini, ε μα είναι δυνατόν να είσαι συνέχεια με το "τι θα βάλω";;; Έ όχι!! Μακάρι Ειρήνη να γυρίσω διπλός!!! χαχαχα! Φιλιά!!!

@ Αθηνά, Αθήνα! Να σαι καλά, ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Είμαστε από μικρά μαζί και ας είναι ένα χρόνο μικρότερή μου! Είμαστε και συγγενείς βέβαια! :) Κίνκι; χεχε λες ε;;; Θα σας τα πω όταν γυρίσω!!! Φιλιά πολλά!!!

@ lena_zip, χαχαχαχα ιιι δεν υπάρχει περίπτωση για κάτι τέτοιο! Δεν είναι για μένα και θα ήμουν κάπως έτσι όπως είπες.. κλείσαμε σήμερα Λένα μου! Ευχαριστώ πάντως!!!

@ BUTTERFLY, να σαι καλά! Θα μου το θυμίζει πάντα πια!

@ ria, θα προσέχω! Είναι υπερπροστατευτική η κολλητή! :) Ευχαριστώ!!!

Λεκάνα είπε...

καλές διακοπές,η ιθάκη είναι σούπερ!καλές βουτιές!

karkinos7 είπε...

Καλές διακοπές Γιάννη να περάσεις όμορφα και να ξεκουραστείς μετά απο μια δύσκολη χρονιά!!!
Την Καλημέρα μου!!!

Ανώνυμος είπε...

Οι ουλές είναι λάφυρα ζωής που σέρνουμε μαζί μας, να ΄σαι περήφανος αν φαίνονται, κυρίως της καρδιάς :)

Για τας Ιθάκας μία συμβουλή... είναι υπέροχη αλλά πολύ πολύ ήρεμη και χωρίς επιλογές (καλλιτεχνικές ή τοπογραφικές)... μην κλείσετε για όλη την βδομάδα... ώστε αν σας την δώσει να πεταχτειτε απέναντι στην Κεφαλλονιά. Ναι ξέρω ότι πήγες πέρσι... αλλά από ότι κατάλαβα γύρισες ελάχιστα το νησί... προτείνω Ληξούρι να μείνεις...

Καλές βουτιές! Στα βαθιά αυτή τη φορά, ε;

ΑΧΤΙΔΑ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Καλά να περάσεις και πρόσεχε τον εαυτό σου.Φρουτάκι απαραίτητο και καφεδάκι στιγμής..2 ευρώ ο καφές σε ..χάρτινο στη πΑΡΑΛΊΑ!

Λιακάδα είπε...

Nα περάσεις όμορφα! Με αμορε ή την κολλητη σου ! Μετα τόσα χρονια Μυκονο αντε τωρα να βρεις το δρομο για την Ιθακη! χιιχιχ Καλου κακου το αντηλιακο με δείκτη προστασίας 100!
Οσο για τις ουλες θα σου πω οτι σου ειπε και ο Οδοιπορος! Οι ουλές είναι λάφυρα ζωής που σέρνουμε μαζί μας, και να είσαι περήφανος αν φαίνονται!Κυρίως της καρδιάς :)
Οσο για τις επιδερμικες , το αλατονερο τις ψηνει και σβυνουν λιγουλακι! ( ξερω που σου λεω!)
Πολλα φιλια και στο επανιδειν!

ΦΟΥΛΗ είπε...

ΗΦ μου καλά να περάσετε,μην εχεις πρόβλημα με την ουλή καλό μου,όπως λέει και η Αθηνά σε κάνει kinky!!!
φιλιά πολλά

γυάλινο δάκρυ είπε...

Να περάσεις όμορφα γεροντάκι μου, χεχεχε
Άσε την ουλή στην ησυχία της, μην αγχώνεσαι.. Όλα παίρνουν το δρόμο τους. Κι έχει δίκιο η Mary-Ginger από πάνω για τα αντηλιακά, πέρυσι που κάηκα για 2η φορά στη ζωή μου μετά από 15 χρόνια που είχα να το πάθω, με αντηλιακό κάηκα! Οπότε σταμάτησα κι εγώ να βάζω, lol

υγ. Άντε βρε που θα αφήσεις την κολλητή για ένα γκόμενο. Οι γκόμενοι έρχονται και παρέρχονται, οι φίλοι μένουν και μπορείς με τους φίλους να είσαι ο εαυτός σου, όχι να παίζεις ρόλους για να αρέσεις στον γκόμενο ή να μην του "τη σπάσεις" ;)

Leviathan είπε...

Όλα ωραία και καλά!! και εγώ δεν είμαι παρτόβιος κτλ κτλ...για την ουλή μην ακούω τέτοια...Να περάσετε υπέροχα εύχομαι!! και αν βρεθεί γκόμενος :) μπορεί να μείνει και η κολλητή...ξέρεις υπάρχει και το θέμα του φαναριού...Εγώ πάντως το έχω κρατήσει στο παρελθόν με μεγάλη επιτυχία :) Τώρα που το σκέφτομαι, μάλλον αποτυχία αφού χώρισαν :) Καλό ξημέρωμα!!

Ephemeron είπε...

Μια φορα κι ενα καιρο... οταν ημουν πολυ μικρος αρωστησα πολυ ασχημα. Οι γιαγια μου και αλλες ηλικιωμενες κυριες της "παραδοσης", αποφασισαν οτι... επρεπε να χασω αιμα ωστε ο οργανισμος μου να φτιαξει καινουργιο και να... αναρωσω!
Και ετσι και εγινε... αρπαξαν λοιπον ξυραφια και αρχισαν να με ξυραφιαζουν σε ολο μου το σωμα -εκτος απο το κεφαλι. Ευτυχως μπηκε στη μεση ενας γιατρος και με εσωσε απο σιγουρο θανατο...Ακομα και σημερα μπορει καποιος να δει τις ουλες απο τις ξυραφιες, στη πλατη μου στα ποδια μου, στα χερια μου, παντου.
Οσο για τις ουλες... δεν με πειραξαν ποτε μου, σημασια εχει οτι ειμαι ακομα εδω!
Φιλια! Να περνας καλα!

turigr είπε...

Είναι πολύ όμορφη η Ιθάκη και κυρίως πολύ ήσυχη για σένα που σου αρέσουν αυτού του είδους οι διακοπές. Βρες έναν χάρτη με τα μονοπάτια του νησιού και αν έχεις όρεξη για πεζοπορία, περπάτησέ τα: αξίζει τον κόπο!
Όσο για τον γκόμενο, ποτέ δεν ξέρεις! Εμάς (και εννοώ τον Στέφανο και εμένα) στο Κιόνι μας την έπεσαν κάτι Ιταλοί! Μέχρι και στο σκάφος τους μας προσκάλεσαν (εννοείται ότι δεν πήγαμε!)

Ανώνυμος είπε...

η Ιθακη ομορφη

Ντεμης είπε...

Αγαπητέ Ηφαιστίωνα, εύχομαι κι εγώ να περάσετε τέλεια! Ξεκούραση και θάλασσα και πολύς ύπνος είναι το Α και το Ω, άστα τα άλλα. Αν βρεθεί κάτι πάντως να΄σαι έτοιμος να πεις το "ναι" γιατί θα πετάξει για αλλού, το Καλοκαίρι αυτά γίνονται εν ριπή ορθαλμού. Φιλιά!

Hfaistiwnas είπε...

@ christina, Ευχαριστώ!!! Είναι ε; Θα σας πω όταν έρθω!

@ karkinos7, νομίζω το χρειάζομαι ναι.. :) Ευχαριστώ Καρκινάκι!

@ ΟΔΟΙΠΟΡΟΣ, λες ε; Θα τη συνηθίσω με τον καιρό! 5 μέρες θα πάμε καλέ μου! Εκεί τις κλείσαμε όλες.. ξέρεις τι; Δεν νομίζω να μας κακοφανεί που θα είναι ήρεμη.. θα σας πω όταν γυρίσω βέβαια... Δεν ξέρω μπάνιο! Οπότε στα ρηχά!! Εκτός αν βρεθεί κάνα παλικάρι να με κρατάει! χαχαχαχα!

@ αχτίδα, έεεετσι ακριβώς! Τέλεια ε; Ευχαριστώ!

@ liakada, αχ με την κολλητή! Υποννοείς κάτι; Δεν έχω πάει Μύκονο ποτέ.. χαχαχαχα! Τα λάφυρά μου και η κολλητή! ;) Πολλά φιλιάαα!!!

@ ΦΟΥΛΗ, εγώ το Κινκάκι! χαχαχα! Ευχαριστώ Φούλη! Επιτέλους στο νερό! Να δω και εγώ ελάχιστα από αυτά που βλέπεις εσύ τόσο καιρό!!!

@ γυάλινο δάκρυ, σταμάτησες να βάζεις; Και πως πήγες; Χωρίς; εεε δεν μπορώ να πάω έτσι όμως.. σιγά μην έπαιζα ρόλο στις διακοπές μου, ακόμη και γκόμενος να ήταν.. μακριά από μας! Καλημέρα!!!!

@ Leviathan, όντως κάποιος πρέπει να το κρατάει! χαχαχα! Καλό Λεβ! Εγώ να δεις τι κράτημα έχω κάνει! λολολολ! Σε φιλώ Λεββββ!!!

@ Ephemeron, πλάκα κάνεις; Άντε; Εδώ βάζαν τις βδέλλες να κάνουν αυτή τη δουλειά.. όχι με ξυράφια! Παναγία μου! Πάλι καλά που βρέθηκε ο γιατρός! Τυχερός ήσουν! :) Θα την συνηθίσω και εγώ! Που θα πάει!

@ turigr, εγώ θα έχω όρεξη, η κολλητή δεν ξέρω! :) Να δούμε και λίγο κόσμο, ε; Μήπως βροω και κάναν Ιταλό! ;) χαχαχα! Φιλιά πολλά!

@ PAPAROUNA, δεν έχουμε ειδωθεί ξανά ε; Καλώς όρισες! Θα σας πω και τη δική μου γνώμη όταν γυρίσω! :)

@ Ντεμης, έρχεσαι και δίνεις συμβουλές; Που είσαι τόσο καιρό; Για στείλε μου κάνα νέο!!! :) Ευχαριστώ!!!

Ανώνυμος είπε...

το Υ.Γ. σου μ αρεσε κ στο ευχομαι ολοψυχα!!!!

Xenoudis - Ξενούδης είπε...

Μετά τις φοβερές αμμουδιές της Κεφαλονιάς, οι μικρές αμμουδιές της Ιθάκης θα σού φαίνονται πολύ φτωχές. Αλλά αν πάρεις για ανάγνωσμα τον Καβάφη, θα καταλάβεις η Ιθάκη τί σημαίνει...
Το Κιόνι, γούρικο για σύναψη γνωριμιών. Όσο για την ουλή, κάτι προσθέτει, δεν αφαιρεί.
Μην πάρεις αυτοκίνητο μαζί, μια χαψιά το νησί, εγώ την έβγαλα με ωτοστόπ...
Η παρέα μετράει, όχι η ώρα που κλείνουν τα κέντρα...
Ξενούδης

Ephemeron είπε...

Οχι, δεν κανω πλακα... ειναι αληθεια.
Για μενα, οι ουλες, τα σημαδια, οι ρυτιδες, κλπ πανω στο σωμα των ανθρωπων, δεν ειναι τιποτα αλλο παρα οτι ειναι τα βουνα, τα φαραγγια, κλπ για τη φυση. Ειμαστε απλα μικρες εικονες της φυσης, αντικατοπτριζουμε το περιβαλλον μας.
Με την παραπανω σκεψη, ουτε τα σημαδια ουτε οι ουλες μπορουν να μας πειραξουν, ουτε χρειαζομαστε μποτοξ, λιφτινγκ και ολα τα αλλα για να κανουν λεφτα καποιοι "μαγκες"...
Καλησπερα! :)