Τετάρτη 7 Μαρτίου 2012

Ολική επαναφορά...

Καλησπέρα σας!

     Να είστε καλά για τα μηνύματά σας και τα σχόλιά σας!!! Σας ευχαριστώ όλους!  

    Είμαι καλά, αναρρώνω, πέρασα μια δύσκολη φάση, φάση που δε μπορούσα να αποφύγω. Από τον Δεκέμβριο που έμαθα ότι κάτι τρέχει με την καρδιά μου και ότι απειλεί την υγεία μου και κατ' επέκταση και τη  ζωή μου, δεν μπορούσα να ησυχάσω. Στην αρχή δεν ήμασταν σίγουροι ότι είναι κάτι κακό, στην συνέχεια βεβαιωθήκαμε, μετά άρχισαν τα τρεξίματα, εξετάσεις και ξανά εξετάσεις, διασταυρώσεις απόψεων γιατρών κ. λπ. Φτάσαμε έτσι στην 21η Φεβρουαρίου σήμερα θα γίνει εισαγωγή, αύριο θα γίνει εισαγωγή, αναμονή, τελικά έγινε την Πέμπτη και την Παρασκευή πρωί η επέμβαση. Στην εντατική πέρασε ο πολύς πόνος, μετά στο δωμάτιο, εκεί έφυγαν και τα τελευταία από πάνω μου.. και την Δευτέρα αυτή πήρα το εξιτήριο μου και είμαι σπίτι, έχω ηρεμήσει, κοιμάμαι σχεδόν κανονικά και ο πόνος επικεντρώνεται σε συγκεκριμένα σημεία πια.. 

    Δεν υπάρχει πια κίνδυνος και μετά από 3 μήνες θα επαναφέρω την ζωή μου στα επίπεδα που ήταν και πριν τον Νοέμβριο! Θα ξεχάσω τα περισσότερα  που πέρασα και θα θυμάμαι να κάνω τις εξετάσεις μου όποτε μου πουν!!! Επίσης σας προτρέπω να κάνετε εξετάσεις πότε πότε και μην τις αμελείτε, ειδικά όσοι έχετε ιστορικό παθήσεων στην οικογένεια και ακόμη χειρότερα σε προσωπικό επίπεδο!

Αυτά για σήμερα!
Τα λέμε σύντομα!

103 σχόλια:

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Αγόρι μου, όλα γρήγορα περαστικά και ξεχασμένα!!!

Μια αγκαλιά μεγάλη για σένα με μια ευχή για τα καλύτερα, γιατί τα αξίζεις!!!

Ben Provis είπε...

Σιδερένιος!

Ανώνυμος είπε...

Ηφαιστιωνάκο μου....δεν ήξερα καν για την περιπέτεια της υγείας σου. Χαίρομαι που είσαι καλύτερα και έχει βελτιωθεί η καθημερινότητα σου μετά την επέμβαση!!!
Να γράφεις πιο συχνά, να μας ενημερώνεις πως είσαι...και εμείς θα σου κρατάμε συντροφιά!!!
Πολλά αμέτρητα φιλιά και ευχές για γρήγορη ανάρρωση!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλή ανάρρωση... να' ναι περασμένα και ξεχασμένα...

μμμ... καρδιά ε;;;;

Roadartist είπε...

Μπράβο Ηφαιστίωνα! Να είσαι γερός πάντα και δυνατός!!! Άφησες πίσω τα δύσκολα, καλή ανάρρωση!!!
Σε σκεφτόμασταν όλοι, να μας γράφεις πως αναρρώνεις, πως περνάς, φιλάκια πολλά, κάτσε ξεκουράσου τώρα και να προσέχεις!

karkinos7 είπε...

Και επανέρχεσαι και χαιρόμαστε...και θα γίνεις καλύτερος από πριν.
Τα αφήνουμε πίσω όλα αυτά.
Τώρα να ασχοληθείς με τα Τούρκικα για να σε πειράξω και λίγο!!!
Καλησπέρες απο τη δουλειά!!!
Φιλιάαααα!!!!

lena_zip είπε...

Πολύ χαίρομαι που όλα πήγαν καλά και εύχομαι η ανάρρωση να ολοκληρωθεί και να είσαι περδικόπουλο! Να προσέχεις πολύ πολύ!

Hfaistiwnas είπε...

@ΠΑΥΛΟΣ, θα είναι ναι! Τα καλύτερα 'ερχονται και τα περιμένω!!! Να είστε καλά!!!

@Ben Provis, ευχαριστώ!!!!!

@Mairaki, ε δεν ήξερε και κανένας! Σκέφτομαι να επιστρέψω στο γράψιμο! Θα το δείτε! Φυσικά ο καιρός της ανάρρωσης θα μου δώσει άπλετο χρόνο!!! Φιλιά πολλά!!!

@ΟΔΟΙΠΟΡΟΣ, ευχαριστώ πολύ!!! Καρδιά ναι, γιατί;

@Roadartist, τα άφησα ναι! Ευχαριστώ πολύ! Θα τα ξαναπούμε σύντομα ναι!!! Ξεκούραση αναγκαστική.. όχι πως μπορώ να κάνω και τίποτα βέβαια.. χαχαχα ακόμη είμαι άχρηστος!! Φιλιά!!!

@karkinos7, ναι ναι πάντα χρειάζεται ένα ρεκτιφιέ! χααχχαχα! Όχι άλλα τούρκικα σίριαλ! Φωτιά στις τιβί!!! Καλησπέρα επίσης!!! Καλή δουλειά!!!

@lena_zip, περδικόπουλο ναι! Ας είναι και κοτσυφόπουλο! χαχαχα! Ευχαριστώ Λένα μου!!! Να είσαι καλά!!!

b|a|s|n\i/a είπε...

και περδικόπουλο και κοτσυφόπουλο και ό, τι όπουλο επιθυμείς. :)
γερός δυνατός και πάντα με υγεία.
τα δύσκολα περάσανε. με χαμόγελα πολλά πλέον.
καλή ανάρρωση! και φιλιά πολλά!

BLUEPRINTS είπε...

καλή ανάρρωση μικρέ μου, φιλιά κι αγκαλιές και χαιρόμαστε που είσαι και πάλι κοντά μας, σωστά τα λες: καλύτερα η πρόληψη σε αυτές τις περιπτώσεις, όλα καλά από εδώ και πέρα

ola de palabras... είπε...

Καλή ανάρρωση να έχεις!
Τώρα θα πάνε όλα καλά και θα γίνουν σιγά σιγά όλα όπως πριν. Θα δεις!
Σε φιλώ!

g for george είπε...

Μπράβοοο!!!!

Χαίρομαι που σε έχουμε επιτέλους και πάλι κοντά μας!!

ο δείμος του πολίτη είπε...

Περαστικά και σε τρεις μήνες θα αρχίσουμε να τρέχουμε μαραθώνιο... Πάντα γερός.

Σκορπινα είπε...

Αχ!Μας έλλειψες πολύ! Χαίρομαι που όλα πήγαν καλά, και σου εύχομαι να είναι περαστικά γρήγορα!!!:)

Εύχομαι αυτοί οι τρεις μήνες να περάσουν σαν νερό και να επανέλθεις στη φυσιολογική σου ζωή γρήηηηηηηγορα!!

Να θυμάσαι ότι όλα καλά θα πάνε στο τέλος! Και αν δεν είναι τώρα καλά τότε δεν έχει έρθει το τέλος!;)

φιλιά πολλα!

BUTTERFLY είπε...

Πωπω! Λειπω τοσο καιρο απο τα μπλογκς, ιδεα δεν ειχα! Τρομαρα που περασες! Σιδερενιος να εισαι και να προσεχεις, ευχομαι να ειναι το τελευταιο τετοιο χουνερι!!!!!!!!

Unknown είπε...

Σιδερένιος αγορίνα μου!
Και που σαι: ΚΟΨΕ ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ αρκετά κάπνισες.

Αντε με το καλό να επανέλθεις στην καθημερινότητα

ΦΟΥΛΗ είπε...

Σιδερένιος αγορίνα,το πιο γλυκό παιδί της μπλοκόσφερας του λάβωσαν την καρδούλα;
Περαστικά και γρήγορα κοντά μας όπως παλιά!!

ria είπε...

βρε ρεμάλι, ηρθες αθήνα να χειρουργηθείς και δεν πήρες ένα τηλέφωνο;

δε μας έδωσες την ευκαιρία να σου φέρουμε το μίνι γλαστράκι και να σου πούμε πάρτα ρε άρρωστε!

περαστικά σου ηφαιστιωνάκο. τέλος καλό όλα καλά!

σιδερένιος τώρα!

nikos είπε...

Σιδερενιος μικρε, να εισαι παντα γερος και να τα ξεχασεις γρηγορα ολα. Να προσεχεις τον εαυτο σου και να τον φροντιζεις περισσοτερο τωρα. Πολλα πολλα φιλια

mahler76 είπε...

σιδερένιος και από εδώ :)

Partali είπε...

Περαστικά σου!
Σου έυχομαι ότι καλύτερο!

fpboy είπε...

Σιδερένιος Ηφαιστίωνα μας !!!
Μας κοψοχόλιασες.
Πολλά φιλιά και θετική ενέργεια
απο Αθήνα μεριά.

Κοπελλούα είπε...

Περαστικά σου Ηφαιστίωνα μου!!! Γερός και σιδερένιος!! Πάει πέρασε.

gay super hero είπε...

Σιδερένιος σου έυχομαι αγόρι μου.

Κι επειδή από όσα μπορώ να μαντέψω μέσω του ίντερνετ πρέπει να έχεις χρυσή καρδιά, από δω και πέρα να την προσέχεις και λίγο περισσότερο για να μη μας κάνει λαχτάρες :-)

Hfaistiwnas είπε...

@b|a|s|n\i/a, χαχαχα άντε να δούμε πότε θα μπορέσω να πετάξω ξανά!!! χαχαχα! Ευχαριστώ Βασίλη μου! Όπως είδες, γρήγορα το παίρνω πάνω μου!!! Φιλιά!!!! Και Χαιρετ.!!!

@BLUEPRINTS, Ευχαριστώ πολύ! Είμαι καλά και με την πρόληψη τα πήγα ακόμη καλύτερα!!! Να προσέχουμε για να έχουμε!!!

@Αθηνά, σιγά σιγά θα γίνουν όλα όπως πριν, όπως τα λες! Ευχαριστώ!!!!

@g for george, είμαι εδώ πάλι δίπλα σας! Κάποια στιγμή θα αρχίσω και το διάβασμα! Σιγά σιγά όμως.. φιλιά και ευχαριστώ!!!

@ο δείμος του πολίτη, αμέ, Μαραθώνιο δεν ξέρω, το γύρο της λίμνης όμως ίσως!!! χαχαχαχα Ευχαριστώ!!!

@Σκορπινα, περαστικά να είναι! Θα περάσουν σαν νερό.. το ξέρω.. αν σκεφτείς ότι οι προηγούμενοι μήνες περνούσαν βασανιστικά.. Ευχαριστώ!!!!

@BUTTERFLY, δεν πειράζει, το έμαθες τώρα όμως, χουνέρι; Το τελευταίο εννοείται και να μην συμβεί σε κανέναν!!! :) Ευχαριστώ!!!

@bear, το τσιγάρο κομμένο είναι, τώρα για μετά δεν ξέρω, αυτό εξαρτάται από μένα καθαρά! Θα επανέλθω! Σιγά σιγά! Ευχαριστώ!!!!

@ΦΟΥΛΗ, μου την έφτιαξαν Φούλη μου, την έκαναν καλά, γρήγορα κοντά σας και διαβάζοντας!!! Φιλιάααα!!!

@ria, που να πρωτοπάρω Ρία μου; Μόνο οι δικοί μου ήρθαν! χαχαχαχα Αυτό θα μου λεγες βρε "πάρτα βρε άρρωστε';;; χαχχαχαχα Ελπίζω να ήταν καλό το γλαστράκι!!! χαχαχαχα! Ευχαριστώ Ρία μου!!! Θα τα πούμε!!!

@nikos, θα τον φροντίζω πολύ όπως πριν.. ποτέ δεν τον άφησα μόνο του.. χαχα ευχαριστώ πάρα πολύ Νίκο μου!!!

@mahler76, ευχαριστώ και από εδώ!!!

@Partalia, ευχαριστώ πάρα πολύ!!!! Να σαι καλά!!!

@fpboy, να σαι καλά fp μου!!! Δεν το ήθελα, δεν ήμουν και στα καλύτερά μου!!! Λαμβάνω ενέργεια!!!!

@Βαγγέλης, Ευχαριστώ!!!!

@Κοπελλούα, να σαι καλά! Ευχαριστώ!!!!

@gay super hero, ξέρεις πιο είναι το περίεργο; Ότι και πριν την πρόσεχα! χαχαχα όχι εντάξει, από εδώ και πέρα καλύτερα! Ευχαριστώ πολύ Hero!!! Να σαι καλά!!!!

Ephemeron είπε...

Περαστικα! Να προσεχεις και ολα θα πανε καλα! Επισης να το ριχνεις οσο μπορεις σε τρελλά γέλια, ειναι το καλυτερο φαρμακο!

Μαίρη (Ginger) είπε...

ΕΛΑ ΒΡΕ ΗΦακι ΜΟΥ ΠΙΑ

Το ξέραμε αγάπη μου ότι έχεις καρδούλα και χρυση κι όλας δεν ήταν ανάγκη να την βγάλεις να μας την δείξεις. Εχεις δικιο στη συμβουλη που δινεις. Εγω πριν τρια χρονια εκανα τον καρδιολογο μερος της ζωης μου οχι για κατι σοβαρο αλλα για το ιστορικο που λες. Και η γιαγια ειχε προβλημα καρδιας και ο μπαμπας (ο γιος της) που τον εχασα νεοτατο γιατι απο τα 35 μεχρι τα 58 οι γιατροι μονο στο βιβλιαριο του σημειωναν και ξερεις με τι γραμματα, οτι εχει πιεση αλλα δεν του ειπαν ποτε τιποτα. Ετσι ζουσε με υψηλη πιεση τοσα χρονια και χορις προστασια. Αντε εσυ τωρα με φρεσκο-ρυθμισμενη καρδουλα σε θελω πιο....δυναμικο στις εξορμησεις σου εεεεε. Φιλια μουτρακι μου!

Ε.Α. είπε...

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Doksa to theo! :)
Welcome back! :)

Ξενικός είπε...

μετά από τέτοια περιπέτεια, μπες στην ΚΑΡΔΙΑ του ζητήματος. Θα έχεις αντιληφτεί, με αιχμηρό μάλιστα τρόπο, ποιές είναι οι αξίες στη ζωή. 3 μήνες φιλοσοφείν! Είδες τι χαρά σκόρπισες γύρω σου με τα καλά νέα...
ΣΙΔΕΡΕΝΙΟΣ !
Ξενικός

Crazy Tourists είπε...

Περαστικά Ηφαιστιωνάκο!! Εύχομαι να πέρασαν τα δύσκολα και να πάνε όλα καλά!!

Τρελοτουρίστρια

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Ηφαιστιωνάκο μουυυυυυυυυυυ,
ΠΟΛΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ που ΟΛΑ είναι καλά
ΣΙΔΕΡΕΝΙΟΣ!!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

sto-keno είπε...

Σιδερένιος εύχομαι και πάντα με υγεία από δω και μπρος!!!

lemonostiftis είπε...

Σιδερένιος φίλε Ηφ, μας τρόμαξες.
Να 'σαι καλά και να προσέχεις, θα τα λέμε.

Hfaistiwnas είπε...

@Ephemeron, ευχαριστώ πολύ! Δεν μπορώ να γελάσω ακόμη καλά, ο θώρακας είναι ακόμη κλειστός! Αργά ή γρήγορα όμως!!! Το γέλιο πάντα κάνει καλό!!!!

@Ginger, ακριβώς γι'αυτά που είπες. Δεν γίνεται να αφήνουμε στην άκρη την υγεία μας! Φταίνει και οι γιατροί, ακόμη και αυτοί που είχα και εγώ τα προηγούμενα χρόνια, μισά τα έλεγαν!!! Ναι ναι, κάτσε να δυναμώσω και θα δεις!!! Ε;;; Φιλιάααα!!!

@*jingle all the way!, Ναι ναι γύρισα! Ευχαριστώ πολύ!!! :)

@Ξενικός, 3 μήνες όχι φιλοσοφείν αλλά νευριάζειν και καταθλίβειν! Αλλά οκ μου πέρασε, δεν γινόταν και αλλιώς!!! Ευχαριστώ!!!!

@Crazy Tourists, πέρασαν ναι, ευτυχώς πέρασαν! Είμαι καλά! Φιλιά!!!!

@ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ, όλα πήγαν καλά, όλα τώρα θα φτιάξουν! Ευχαριστώ πολύ!!!! Αγκαλιές!!!!

@sto-keno, ναι σαι καλά αγαπητέ μου! Ευχαριστώ!!!

@lemonostiftis, δεν το ήθελα, τρόμαξα και εγώ!!! Θα προσέχω! Ευχαριστώ!!!

Kος Μηδενικός είπε...

Περαστικά Ηφαιστιωνάκο και πάντα γερός και δυνατός εύχομαι!

Λιακαδα είπε...

Eλα περασε κι αυτο ! Λένε οως οτι δεν σε σκοτωνει σε κανει πιο δυνατό! Να προσεχεις, λιγο παραπανω ειδικα τωρα τον πρωτο καιρο και μακρυα απο καπνιστες και ξενυχτια!Χαιρομαι που εισαι και παλι κοντα μας, μικρε..
Φιλια

SK είπε...

Περαστικά και πάντα με υγεία!

ολα θα πανε καλα... είπε...

Μπράβο,Ηφαιστιωνάκο,χαίρομαι που τα δύσκολα πέρασαν και εύχομαι τώρα καλή ανάρρωση!Κι όπως είπαν και κάποιοι πιο πάνω,έχεις χρυσή καρδιά,να την προσέχεις!
Σε φιλώ γλυκά!
Χαιρετισμούς!
Έχεις και τις ευχές από τον blogger yannis petsas.Μου είπε να σου τις διαβιβάσω.

marina είπε...

Ε λοιπον ειδες που ολα πηγαν καλα;
κ με καλολαδωμενη καρδια ποιος σε πιανει τωρα...να την φροντιζεις κ να κανεις ολα τα χαζοχρησιμα που πρεπει.
..γιατι ολοι μας ,προσεχουμε για να εχουμε..
Καλως μας ξαναηρθες λοιπον,πολλες πελωριες αγκαλιες ,ολες δικες σου.

tovenito είπε...

άντε ρε αγορίνα! ποιος θα μας ταχυδρομεί τις καρτ ποστάλ από την καστορία; χαχα!
περαστικά, σιδερένιος!
όλα καλά! συνεχίζουμε!

turigr είπε...

Σιδερένιος και να'ναι το τελευταίο κακό που σε βρίσκει!
Λίγο περισσότερη προσοχή κι όλα θα γίνουν όπως πριν!
Πολλά φιλιά!

anima είπε...

σιδερένιος και καλή ανάρρωση!!

τα καλύτερα σε περιμένουν,μην το ξεχνάς...

να σε προσέχεις
[και να σε προσέχουν...!!!]

πολλά φιλιά

Liakada είπε...

Mεχρι και ο καιρος συνηγορει στην αναρωση σου! Φτιαχνει απο αυριο! Κανονισε να σηκωνεσαι σιγα σιγα για κοντινες βολτες! :)

ioannis_the_great είπε...

Σιδερένιος ρε φίλε. Κάτι είχα ψυλλιάστει απο όσα ανέφερες αλλά ο καθένας περνάει τα πάνδεινα αλλά τα μοιράζεται με λίγους. να είσαι πάντα καλά

candyblue είπε...

Σιδερένιος.Μας κοψοχολιασες λίγο, αλλα μιας και έγιναν όλα πάμε παρακάτω τώρα γεροί δυνατοί

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΟΛΑ ΠΗΓΑΝ ΚΑΛΑ.ΚΑΛΗ ΑΝΑΡΡΩΣΗ ΚΑΙ ΣΙΔΕΡΕΝΙΟΣ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ.ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΠΕΡΑΣΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΧΑΡΘΟΥΝ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΡΘΟΥΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΑΛΛΑ ΤΗ ΜΠΕΡΔΕΨΑ ΤΗ ΛΕΞΗ.

ΠΑΝΤΑ ΣΙΔΕΡΕΝΙΟΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.Η ΑΠΟΥΣΙΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΙΣΘΗΤΗ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ.

iLiAs είπε...

περαστικα ολα...
υγεια να 'χεις Γιαννη :)

Λιακάδα είπε...

Αν γουσταρεις ...εχεις πρόσ-κληση σε μπλογκοπαίχνιδο!
χεχε Οχι θα γλυτωνες νομιζεις!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

KAΛH ΣOY ANOIΞH!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Μαίρη (Ginger) είπε...

ΗΦάκι μου τι ολική επαναφορά ήταν αυτή? Ολική στροφή της πλάτης μας έχεις γυρίσει. Που είσαι βρε παιδί μου, τι συμβαίνει? Μη μας αφήνεις έξω απ'τη ζωή σου. Φιλιά, περιμένουμε!

Ανώνυμος είπε...

Περαστικά!!! Καλό είναι να τις βάζουμε κάτι τέτοιες εμπειρίες πίσω πίσω στο μυαλό μας αλλά να μην τις ξεχνάμε. Μας κάνουν πιο δυνατούς απλά όταν είναι τόσο φρέσκες δεν μπορούμε να το δούμε...

Περσέας είπε...

πωπω τώρα το είδα αυτό με το πρόβλημά υγείας σου :( σιδερένιος ηφαιστίωνα και να σαι πάντα καλά
καλό μήνα παρεμπιπτόντως!:)

Leviathan είπε...

Περαστικά και όλα θα γίνουν όπως πρώτα! κουράγιο εύχομαι! πολλά πολλά φιλιά!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΙΔΕΡΕΝΙΟΣ.

Vangel Greko είπε...

Δε μασάς εσύ είσαι DURACEL!!

ένα πλατύ χαμόγελο έχω μετά τα όσα διάβασα!!

Υγεία, ψυχραιμία & σκίσε τα βουνά!!

τα σέβη μου!!

ΛΙΑΚΑΔΑ είπε...

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗΗΗΗΗΗΗΗ!
ΦΙΛΙΑ

Stefanos Max είπε...

Εύχομαι όλα να πάνε καλά.
Περαστικά.

Leviathan είπε...

Χριστός Ανέστη αγαπητέ και χρόνια πολλά σε σένα και αυτούς που αγαπάς!! Εύχομαι υγεία, χαρά και ηρεμία!! Πολλά πολλά φιλιά!!

hasapi grammata είπε...

σε έχω καιρό στο μυαλό μου... στείλε ενημέρωση ότι είσαι καλύτερα...

Ανώνυμος είπε...

Σου εύχομαι να ονειρεύεσαι, αλλά ποτέ να μην ρεύεσαι μπροστά σε άλλους ανθρώπους.

Μου αρέσει ο Κανάκης και το Ράδιο Αρβύλα
Θα μυρίζει από μακριά, η πολιτική σαπίλα...

iLiAs είπε...

χρονια πολλα με υγεια :)
καλημερα :)

Σκορπινα είπε...

Καλέ μου!
Χρόνια πολλά!Χριστός Ανέστη! Που είσαι??Γιατί σε χάσαμε?Ελπίζω όλα να είναι τέλειαα!

Σε φιλώ!

Γύρνα πίσω!

ολα θα πανε καλα... είπε...

@Hfaistiwnas

Καλησπέρα και χρόνια πολλά!

Εύχομαι να έχεις πια αναρρώσει τελείως και να περνάς καλά.

Πολλά φιλιά!

Μαίρη (Ginger) είπε...

ΗΦ τουλάχιστον εγώ έχω αρχίσει ν'ανησυχώ σοβαρά. Στείλε ένα εμαιηλ σε παρακαλώ. Φιλια

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ;;;ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ;;

Liakada είπε...

Χρόνια πολλά!Χριστός Ανέστη!
Oλα καλα?

apos είπε...

Σιδερένιος και γλυκός!
Και σου έχω νέα: ποτέ δεν θα είσαι όπως πριν. Θα είσαι καλύτερος.

ολα θα πανε καλα... είπε...

Μια καλησπέρα από μένα.Εύχομαι να είσαι καλά!Σε φιλώ,
Γ.

Ανώνυμος είπε...

Δυστυχώς ο Ηφαιστίωνας δεν είναι πια κοντά μας...Ήταν το θύμα του τροχαίου που ίσως ακο΄σατε στις ειδήσεις...Ας του ευχηθούμε όλοι καλό ταξίδι στη σελίδα του στο facebook.(Δυστυχώς από εκεί το έμαθα κι εγώ)..
Καλό ταξίδι

Νίκος

Ανώνυμος είπε...

Το είδα και εγώ...
Καλό του ταξίδι...

Ανώνυμος είπε...

Έχω πάθει σοκ...
Θα μας λείψεις...

BLUEPRINTS είπε...

Παιδιά (Ανώνυμοι), ο άνθρωπος είναι μια χαρά, μπορεί να πρόκειται για συνονοιμία ή κάτι άλλο, πάντως ο Ηφαιστίωνας είναι μια χαρά και κοντά μας

ria είπε...

μη γράφετε μαλακίες.

το παιδί είναι μια χαρά!

πριν λίγο μίλησα μαζί του!

και δεν έχει ιδέα για το τι γίνεται εδώ. σταματήστε να γράφετε ανακρίβειες!

Μαίρη (Ginger) είπε...

9.31, 9.36, 9.37

3 σχολια μαζεμενα απο ανωνυμους, μπραβο ρε κανατε την πλακα σας αλλα αλλη φορα αφηστε και λιγο τρατο χρονου για να γινει ιο πιστευτο.

Να σαι καλα Ρια

karkinos7 είπε...

Σας μεταφέρω απλά Την Καλημέρα του Ηφαιστίωνα είναι απόλυτα καλά και υγιείς και χαμογελαστός.

Λιακαδα είπε...

ΚΑΚΟΓΟΥΣΤΟ και φτηνο -πολυ φτηνο το αστειακι! Φτηνιαρικο σαν αυτον/η που το εγραψε ! Για φτύσιμο!

Ανώνυμος είπε...

Ηρεμίστε καλέ σας τρολλάρω...
Μια χαρα ειναι
Ενα τρολ ειπα να κανω ο άνθρωπος..

Μάγισσα Κίρκη είπε...

Ηφαιστιωνάκο μου ιδέα δεν είχα.Περαστικά και σιδερένιος, να επιστρέψεις γρήγορα πιο δυνατός και γερός από ποτέ.Άτιμο θηλυκό η καρδιά, τη ζώ από κοντά σε δικά μου πρόσωπα και ξέρω.Όλα καλά :)

Μαίρη (Ginger) είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

οχι, απλά κάνω τρολιες

Hfaistiwnas είπε...

Καλημέρα σας!
Είμαι καλά! Έμαθα τα κακόγουστα αστεία κάποιου που δεν έχει αίσθηση του χιουμορ και η αλήθεια είναι ότι στενοχωρήθηκα. Δεν έχω πρόσβαση στο ίντερνετ αυτό το καιρό και δεν μπορώ να παρακολουθώ τις εξελίξεις ακόμη και στο δικό μου μπλόγκ! Θα έχω όμως σύντομα και θα επανέλθω! Φιλιά σε όλους! Ευχαριστώ όσους προθυμοποιήθηκαν και με ενημέρωσαν!

lemonostiftis είπε...

Άντε ρε Ηφ, μας έλειψαν οι καλημέρες σου ρε φίλε! Καλή ψήφο κι όλας

Σκορπινα είπε...

Άντεεεεεεεεε!Μας έλειψες!Άσε που μας κοψοχόλιασε κι αυτός ο ανώνυμος! Άντε έλα πίσω να σ'ακούσουμεεεεεε!

Φιλιάαααααα

γυάλινο δάκρυ είπε...

Απουσίαζα από τα blogs και έμαθα την προηγούμενη βδομάδα για το πρόβλημα υγείας σου, εύχομαι να αναρρώσεις γρήγορα και να μην αντιμετωπίσεις άλλα προβλήματα από δω και στο εξής! Σιδερένιος που λέμε!

Όναρ είπε...

Περαστικά είναι πια..πολλά πολλά φιλιά..Καλημέρες ανάρρωσης..

Roadartist είπε...

Καλύτερα τώρα;;;
Καλό μήνα :)

Μαίρη (Ginger) είπε...

Aαααααααααααααα ΗΦάκο μου!!!!

Τα καλύτερα νέα. Ουφ, σε μιά τέτοια μουντή μέρα μου έδωσες χαμόγελο.

Αν βρε αγόρι μου. Περιμένουμε...φιλιά πολλά

ΜΑ ΠΑΡΑΠΟΛΛΑ ΛΕΜΕ

Κοκκινοσκουφίτσα είπε...

Τώρα το έμαθα κι εγώ ....... Ηφαιστίωνα, εύχομαι από δω και πέρα να είσαι πάντα καλά, γερός, δυνατός, δημιουργικός και ευτυχισμένος! Φιλιά πολλά

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο χάρηκα όταν είδα το σχόλιο σου..γύρισες πουλάκι μου; Σιδερένιος και όλα θα πάνε καλά γλυκιέ μου.

dyosmaraki είπε...

Καλημέρα Ηφαιστιωνάκο. Μάλλον έχω μείνει πίσω στην ενημέρωση επειδή και εγώ έλειψα για κάμποσο καιρό από το διαδίκτυο λόγω φόρτου εργασίας και προβλημάτων υγείας του πατέρα μου.
Λυπάμαι που μόλις τώρα μαθαίνω ότι αντιμετώπισες τόσο σοβαρό πρόβλημα υγείας. Ελπίζω να είναι περαστικά και να ξεχάσεις την ταλαιπωρία που πέρασες. Καλά κάνεις και δίνεις συμβουλές. Ολοι μας είμαστε τόσο αμελείς με τα θέματα υγείας.
Χάρηκα που είδα το σχόλιό σου, εύχομαι να πάνε όλα καλά με την υγεία σου και να ξεχαστούν όλα.

dyosmaraki είπε...

Καλημέρα Ηφαιστιωνάκο. Μάλλον έχω μείνει πίσω στην ενημέρωση επειδή και εγώ έλειψα για κάμποσο καιρό από το διαδίκτυο λόγω φόρτου εργασίας και προβλημάτων υγείας του πατέρα μου.
Λυπάμαι που μόλις τώρα μαθαίνω ότι αντιμετώπισες τόσο σοβαρό πρόβλημα υγείας. Ελπίζω να είναι περαστικά και να ξεχάσεις την ταλαιπωρία που πέρασες. Καλά κάνεις και δίνεις συμβουλές. Ολοι μας είμαστε τόσο αμελείς με τα θέματα υγείας.
Χάρηκα που είδα το σχόλιό σου, εύχομαι να πάνε όλα καλά με την υγεία σου και να ξεχαστούν όλα.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΠΟΛΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΤΕΛΕΙΑ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ.
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

Xenoudis - Ξενούδης είπε...

Να υποθέσουμε ότι η επαναφορά, η τόσο επιθυμητή απ' όλους, θα πραγματοποιηθεί εντός των ημερών; Πάνδημη απαίτηση πια...
ΕγΚΑΡΔΙότατα!
Ξενούδης

Σκορπινα είπε...

Καλέ μου!Έχις βραβειάκι!Έλα να παραλάβεις!Φιλιάαααααααααα!

Thalassenia είπε...

Mε τα δικά μου δεν πήρα είδηση για σένα και τα προβλήματά σου.
Περαστικά, σιδερένιος και καλή επαναφορά στους εδώ και στους έξω ρυθμούς σου.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΗΣΥΧΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΤΑ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ

iLiAs είπε...

καλημερα φιλε, να 'σαι καλα :)

Ανώνυμος είπε...

Καλή και γρήγορη ανάρρωση, φίλε μου!

Χριστίνα (lbt) είπε...

Αμαν βρε Ηφαιστίωνα! ελπιζω να αναρρωσες εντελως τώρα! πρεπει να προσεχουμε την υγεια μας όντως και η προληψη είναι σημαντικη.
φιλιά!

Evanescence είπε...

Ηφαιστίωνα μου! Σιδερένιος φίλε μου!
Τέλος καλό όλα καλά, όπως λένε.

Αμ θα παω κι εγώ για ένα τσεκ απ, έχω κάτι χρόνους να κάνω

Καλή εβδομάδα!

lydia lou είπε...

ελπίζω να είναι όλα καλά!!!σίγουρα κερδίζεις δύναμη από όλο αυτο και μπράβο για το κουράγιο σου!!!
καλο βράδυ!!

Hfaistiwnas είπε...

@παιδιά, όλα καλά!!! Σας ευχαριστώ!!! Φιλιάααα!!