Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2011

Καλοκαιράκι!

Καλησπέρα σας!

    Καλό μήνα σας εύχομαι! Να είμαστε καλά και να περάσουμε καλά και τις φετινές γιορτές!
Ε λοιπόν, εκεί που λέγαμε ότι μπήκε ο Χειμώνας, να οι καλές οι μέρες, ζέστη βρε παιδί μου, καλά όχι που να χαρείς και να βγάλεις το κοντομάνικο αλλά το καλοριφέρ μια στάλα το ανάβεις.. αυτό είναι το καλό της υπόθεσης! Βέβαια είμαι σίγουρος ότι θα μας το φυλάξει και θα μας κάνει μια Άνοιξη μέσ' την παγωνιά! Κούφια ή ώρα.. 
   Άλλο ένα ΣΚ εν όψει, κοιτάτε να κάνετε τίποτα να περάσετε καλά. Προσωπικά δεν έχω κανονίσει τίποτα, αλλά δεν με πειράζει. Έχω και δουλειές να κάνω. Λείπει και ο Γιώργος Θεσσαλονίκη και ω του θαύματος σήμερα με πήρε ο Τ. ένα άλλο παιδί που χάνεται και βρίσκεται ανάλογα την εποχή.. σαν τα χελιδόνια.. με κάποια γκομενοδουλειά μου μυρίζει ότι παλεύει, αλλά δεν το κάνω θέμα..του είπα για αύριο όμως, σήμερα δεν είχα και πολύ όρεξη..
   Η συνάδελφος στη δουλειά έχει δυο παιδάκια! Ε ώρες ώρες είναι πολύ κουραστικό να ακούς για παιδάκια και πόσο μάλλον όταν δεν έχεις. Ευτυχώς δεν το παρακάνει ιδιαίτερα! Γενικότερα το κλίμα έχει γίνει βαρύ, το νέο μισθολόγιο κ. λπ. Θα το υποστούμε και θα προχωρήσουμε, να πέσουμε στα πατώματα δεν γίνεται... 
    Έκανα κάποιες προεργασίες για αύριο, ετοίμασα το πλυντήριο βασικά για να μην το έχω πρωί πρωί. Θα έχει και καλό καιρό λέει, θα πάω για περπάτημα - τρέξιμο. Με τόσο καλό καιρό που κάνει, δεν μου πάει καρδιά να κάτσω μέσα.. Θα μαγειρέψω όταν γυρίσω, τι θα φτιάξω δεν έχω αποφασίσει..την Κυριακή λέω να κάνω μπισκότα, καφετιά, θα σας δώσω και συνταγή!
    Οι φωτογραφίες που βλέπετε είναι από το γύρο της λίμνης, φαίνεται σαν χιόνι αλλά είναι πάχνη, που πιάνει όταν έχει ξαστερωμένο (που λέμε και στο χωριό) ουρανό... και μια γατούλα που λιάζεται στο πεζούλι ούτε που κουνήθηκε από τη θέση της, όσο πλησίαζα ήταν σαν μου έλεγε "τι κακό μας βρήκε πρωινιάτικα"! 
    Στόλισα και το σπίτι με ότι είχα και δεν είχα, δέντρο, φωτάκια, κεριά, όλα έτοιμα, θα μου πείτε για ποιόν, για μένα φυσικά και για όποιον με επισκεφτεί. Επίσης έφτιαξα και λίστες με Χριστουγεννιάτικα κομμάτια να έχουμε να ακούμε εκείνες τις μέρες..
Θα ήθελα να ευχαριστήσω την μακρινή διαδικτυακή φίλη Τζίντζερ η οποία θα μου στείλει δώρο, μετά από κλήρωση που έγινε εδώ! Ευχαριστώ και τον κύριο Blueprints, που με διάλεξε στην τύχη φυσικά!!

Σας χαιρετώ και εύχομαι καλό ΣΚ!!!

33 σχόλια:

ria είπε...

ηφαιστιωνάκο, τοσο βόρεια και τόσο καλές μέρες; μπράβο, γιατί εδώ κάθε μέρα το δαγκώνουμε από το κρύο.

νοικοκυρόπαιδο εσύ, μπράβο που στόλισες για να φτιάξεις τη διάθεσή σου!

χρόνια πολλά από τώρα και περιμένουμε τη συνταγή για τα μπισκότα!

ola de palabras... είπε...

Να στολίσεις. Ότι έχεις να το στολίσεις. Δεν είδες εγώ; Στόλισα τα κέρατά μου! Και συνταγές για μπισκότα να μας δώσεις. Αυτά με την κανέλα που μας είπες τα έφτιαξε η μαμά μου και ήταν καταπληκτικά. Μόνο που τα τσακίσαμε γρήγορα βρε παιδί μου...
Άντε, καλό μήνα και καλό Σαββατοκύριακο να έχεις!

Ben Provis είπε...

Nα περνάς πάντα έτσι όμορφα με σούπερ διάθεση!

Partali είπε...

μπρρ... εγώ και μόνο που είδα τις φωτογραφίες σου, έτρεξα και άναψα καλοριφέρ

Leviathan είπε...

kalo mina! me xaraaaaaa! :) filia kai kalo savvatokiriako! :)

Duffyduck είπε...

ουφ είμαι τώρα σε μια ανάλογη φάση, αλλά ένα βήμα πριν (στον προβληματισμό):να στολίσω ή να μη στολίσω; να φτιάξω μπισκότα ή να μη φτιάξω;;;αυτό το "για ποιον" που λες κι εσύ...
Καλές γιορτές!!!! :-)

turigr είπε...

Καλό μήνα και καλή επιτυχία για τα μπισκότα!
Λίγο νωρίς δεν είναι για να στολίσεις το σπίτι;

Unknown είπε...

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΕ ΣΕΝΑ !

Μαίρη (Ginger) είπε...

Κι η Ginger σ ευχαριστει που εισαι μια βελουδενια παρουσια στη ζωη της. Συχνα αναρωτιεμαι ποσο αλλιωτικος θα ηταν ο κοσμος αν υπηρχαν περισσοτεροι ανθρωποι σαν εσενα. Δεν το ξερεις ισως η παλι ντρεπεσαι να το παραδεχθεις μπροστα στους αλλους αλλα εισαι υπεροχος ανθρωπος. Σε φιλω

BLUEPRINTS είπε...

καλή σου μέρα μικρέ, χαίρομαι που βοήθησα και μ'αρέσει που μπαίνεις στη διάθεση των ημερών, μακάρι να κρατήσει ο καλός καιρός όσο το δυνατόν περισσότερο (ένεκα πετρελαίου βεβαίως), σε φιλώ κι σου εύχομαι ένα υπέροχο Σ/Κ

karkinos7 είπε...

Όμορφο Σ/Κ να έχεις!!!
Νομίζω ότι η βόλτα γύρω απο τη λίμνη είναι ότι πρέπει για να ξεκουραστεί το μυαλό!!!
Την Καλησπέρα μου!!!

Hfaistiwnas είπε...

@ria, μάλλον δεν έχετε συνηθίσει το κρύο και το βρίσκω λογικό! Εσύ στόλισες ή ακόμη;;;; Καλές γιορτές!!!

@Αθηνά, ναι είδα στόλισες! χεχε καλά έκανες να φτιάξει η ψυχολογία μας λιγάκι! Αλήθεια τα έφτιαξες; Αχ άσε, εδώ ένα ταψί το έφαγα εγώ!! χαχαχα!!! Καλό μήνα και καλό ΣΚ να έχουμε!!!

@Ben Provis, αντεύχομαι και σε σένα!!

@Partalia, αααα το ανάβετε ε; χαχαχαχα! Και που είσαι ακόμη δεν πιάσανε τα κρύα!

@Leviathan, ευχαριστώ! Επίσης!! Να περνάτε καλά!!!

@Duffyduck, να στολίσεις! Δεν χρειάζονται υπερβολές! Λίγα και καλά! Ε κοίτα, μπορεί να μην έχω κανέναν να τα χαρεί, αλλά και εμείς άνθρωποι είμαστε, να μην νιώσουμε λίγο πιο ζεστά έστω και μόνοι μας; Τα μπισκότα; Μοίρασέ τα!!! Καλές γιορτές!

@turigr, ευχαριστώ! Θα τα βάλω σε ανάρτηση να τα δείτε!!! Νωρίς; Ε όχι, αν σκεφτείς ότι θα λείπω τα Χριστούγεννα για δυο εβδομάδες!!! Να στολίσετε και εσείς!!!

@Ο ΣΟΚΟΛΑΤΕΝΙΟΣ ΧΙΩΤΗΣ, ευχαριστώ πολύ! Και σε σένα επίσης!!!

@Ginger, ωωω με κολακεύεις Τζίντζερ μου!!! Τι να παραδεχτώ; Το κρίνουν οι άλλοι! Καλοσύνη και υγεία να υπάρχει γενικά σε όλους!!! Φιλιά πολλά εκεί στα Βόρεια!!!

@BLUEPRINTS, μπαίνω ναι! Είναι οι καλύτερες μέρες του χρόνου!! Έτσι είπαν, μέχρι τα Χριστούγεννα έτσι θα πάει! Επίσης υπέροχο Σκ να έχετε και οι δύο!!!

@karkinos7, επίσης καλό ΣΚ! Ξεκουράστηκε το μυαλό, κουράστηκε το σώμα! χαχαχαχα!!! Καλησπέρα!!!

tovenito είπε...

κι εγώ πολύ φοβάμαι ότι αυτά του καιρού είναι δανεικά και θα μας κάνει μια άνοιξη..πολύ ζηλεύω τη βόλτα στη λίμνη!

ola de palabras... είπε...

@Hfaistiwnas
Τα έφτιαξε η μαμά μου και τα μισά τα τσάκισα εγώ!
Έτσι το έχουμε στην οικογένειά μας. Έθιμο. Τα μισά γλυκά τα τσακίζω εγώ!!!
Καλό Σ/κ!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Πλάκωσαν οι νοτιάδες μα την παγωνιά του την έχει....
Η φώτο στο φόντο είναι δικιά σου
μεγειά το νέο λουκ!!
φιλιά πολλά ΗΦ

Vangel Greko είπε...

Εδώ η καλή ανάρτηση εξομολόγησηηηηηηη!!

Πάρε πάρε λέμεεεεεεεεεεεε!!

Μαζί με τη συνταγή για τα μπισκότα δε στέλνεις και κάνα τάπερ;

έλα καλημέεεεεεεεεεεεεεερεεεεεεες!!

b|a|s|n\i/a είπε...

και καλή μέρα! και καλό μήνα! και πολύ καλή κυριακή! και όλα καλά (να είναι) και όμορφα και αισιόδοξα! και εδώ καλές μέρες έχει. το μεσημέρι ειδικά με τον ήλιο. πρωί και βράδυ μας τσακίζει η υγρασία. :)
φιλιά πολλά!

KitsosMitsos είπε...

Καλό μήνα!
Ωραία τα νέα σου, μικρά και όμορφα χρειαζόμαστε.

mahler76 είπε...

ε καλά κι εσύ, κάνε μερικά κουτσούβελα να συνηθίσεις τις κουβέντες για αυτά χαχα
Πολλά φιλιά αγορίνα :)

fvasileiou είπε...

Καλησπέρα φίλε μου!
Οι ηλιόλουστες μέρες πέρασαν κι από χθες έχουμε βροχές και συννεφιά -να σου πω την αλήθεια, πολύ χαίρομαι γιατί ο ήλιος, ο ξαστερωμένος ουρανός, κάνει κάτι παγωνιές, μα κάτι παγωνιές...

Για να δούμε, θα μπορέσουμε να μπούμε φέτος σε εορταστικό κλίμα;

Ξενικός είπε...

οι περιγραφές σου κάνουν την κάθε μέρα να μοιάζει με γιορτή!
Πέραν αυτού, τί να πω; Η Ginger τα είπε όλα, κι επαυξάνω...
Ξενικός

www.u-hoo.gr/gianniskafatos είπε...

κοίτα, όσοι έχουμε παιδιά μιλάμε γι'αυτά είτε γιατί δεν έχουμε τίποτ'άλλο στη ζωήμας (οπότε τα κακόμοιρα τα πνίγουμε) είτε γιατί είμαστε κατουρημένοι από τη χαρά μας που τα έχουμε ... σε κάθε περίπτωση οι άλλοι είναι χαμένοι! Ελπίζω να μην σας κουράζουμε!!!
καλό τρέξιμο (για το κυριολεκτικό μιλάω, γιατί το άλλο το κανουμε όλοι μαζί κι ας μη βλεπόμαστε!!!)

Leviathan είπε...

poli kalo sou vradiiiii!

ioannis_the_great είπε...

Καλησπέρα και καλές γιορτές. Δεν ξέρω αλλά όντως έχουν χαθεί οι εποχές. Ευτυχώς άρχισε να βρέχει εδω γιατί δεν είναι καλό α έχει τέτοιους ήλιους. Καλά να περνάς

Hfaistiwnas είπε...

@tovenito, θα μας τα κάνει Άνοιξη πολύ το φοβάμαι και εγώ.. Όσο για τη βόλτα, όταν ξανάρθετε θα την κάνουμε!! Καλό βράδυ!!!

@Αθηνά, χαχαχα χαίρομαι που σου άρεσαν Αθηνά μου!! Καλό βράδυ!!! Θα σου βάλω και άλλη συνταγή!!! Θα περιμένω να τη φτιάξεις!!!

@ΦΟΥΛΗ, έχει εκεί παγωνιά ε; Εδώ πάλι όχι ακόμη, πάει ο Χειμώνας.. χαχαχαχα τον χάσαμε! Όχι δεν είναι δικιά μου! Από τον blogger είναι! Ευχαριστώ Φούλη μου! Φιλάκια πολλά επίσης!!!

@Vangel Greko, εξομολόγηση; Που βρε; Τάπερ; ααα να κάτσεις να τα φτιάξεις!!! Δεν είναι δύσκο

@b|a|s|n\i/a, ευχαριστώ!! Επίσης!Τώρα θα βρέχει λογικά και εκεί! Καιρός ήταν! Να δούμε και Χειμώνα!!! Φιλιάαα!!!

@KitsosMitsos, μικρά και όμορφα.. μικρές οι χαρές της ζωής.. :)

@mahler76, ναι θα παραγγείλω κάνα δυο να τα έχω στον καναπέ για ομορφιά, τι λες βρε παιδί;;;; χαχαχαχα!!

@fvasileiou, δεν έχω πρόβλημα με τις παγωνιές, αλλά με την λειψυδρία θα έχω, οπότε καλά κάνει και χάλασε!!! Προσπαθώ και θα μπω στο κλίμα! :) Επίσης προσπάθησε.. !!

@Ξενικός, οι περιγραφές μου; Ε δεν είναι και κάτι το ιδιαίτεορ φαντάζομαι, υπάρχουν και καλύτερες! χαχαχα! Ευχαριστώ για τα λόγια σου!

@www.u-hoo.gr/gianniskafatos, εμείς είμαστε οι χαμένοι ε; χαχαχα! Ε μας κουράζετε λιγάκι αλλά δεν το κάνουμε θέμα! χαχαχαχα! Μα εννοείται κυριολεκτικό το τρέξιμο!

@Leviathan, καλό βράδυ!!!

@ioannis_the_great, και εδώ άρχισε από χτες! Πάλι καλά! Μην ξεμείνουμε από νερό! χαχαχα! Καλά να περνάς επίσης!

Miou Popofotitsa είπε...

ήμουν σίγουρη ότι θα έβλεπα το όμορφο σκηνικό του χειμώνα στη γωνιά σου!!!Καλό χειμώνα με δύναμη κ' αισιοδοξία:)φιλιάάά

iLiAs είπε...

καλο σαβ/κο Γιαννη :)

ΛΙΑΚΑΔΑ είπε...

Ζήλεψα τη βόλτα σου στη λίμνη! Μα πιο πολύ το χειμωνιατικο...μπακρουντ στη σελίδα σου που άρχισε σιγά σιγά να μας μπάζει στην Χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα!ξανάφτιαξα σήμερα τα κουλουράκια με τη συνταγούλα απο προηγούμενη ανάρτησή σου!Αναρπαστα γίνονται με το απογευματινό τσάι!
Καλημερα!

http://xeimwniatikhliakada.wordpress.com

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Να εισαι καλα φιλε και να περνας ομορφα.Καλη εβδομαδα να εχουμε απο αυριο.

sikia είπε...

κρύο καιρός για δύο! Let's get naked!

PiciFriki είπε...

ξαστερωμένο.. ωραία λέξη!!!

Γιάννης είπε...

Θα με χάνεις και θα με βρίσκεις. Ή μάλλον... Θα διαγράφω και θα σε ξαναβρίσκω. Μέχρι να το πάρω απόφαση!

Το Σαββατοκύριακο έχει περάσει, αλλά μπορώ να ευχηθώ "καλή Τετάρτη"! Μέρα είναι κι αυτή!

Μεγάλο φιλί!

Hfaistiwnas είπε...

@ Miou Popofotitsa, χεχε να σαι καλά! Καλές γιορτές να έχουμε!!!

@ iLiAs, καλημέρα Ηλία!!!

@ ΛΙΑΚΑΔΑ, η Χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα; Εδώ έχιε 10 βαθμούς! Που είναι ο Χειμώνας οέο; Μας φυλάει μην χαλάσουμε πού πετρέλαιο!!! Αλήθεια ε; Πρέπει να γράψω και την άλλη όλο την ξεχνάω! Σε φιλώ!!!

@ JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS, καλό τέλος της εβδομάδας!!! Της εργάσιμης εβδομάδας!!!

@ sikia, όου γες!!! Καλημέρα!!!

@PiciFriki, είναι ναι, και γνωστή από ότι είδα και εδώ! :)

@ Γιάννης, καλημέρα Γιάννη! Θε σε χάνουμε και θα μας βρίσκεις.. σωστά, όλο χάνεσαι! Καλημέρα και σε σένα! Μέρα είναι και αυτή, πλησιάζουν και γιορτές ε;;; Φιλιά!