Τρίτη 16 Ιουνίου 2009

Η ανάγκη του να σε σκέφτονται

Καλησπέρα παιδιά!

Σήμερα με πήρε ο ύπνος. Ξύπνησα απότομα από τηλεφώνημα. Ήταν η κοπέλα που κάνουμε παρέα στη δουλειά, με έχει βοηθήσει πάρα πολύ από τότε που ήρθα και μου έχει φερθεί πάρα πολύ καλά όλο αυτό τον καιρό. Αφού την ευχαρίστησα και την διαβεβαίωσα ότι είμαι καλά, της είπα ότι θα βρεθούμε στη δουλειά. Και όντως βρεθήκαμε. Μου λέει, δεν σε είδε η Π. και ήρθα και σε ζήτησα και μου είπαν ότι δεν ήρθες και πήρα τηλέφωνο να δω τι έπαθες. Της είπα ότι δεν έβαλα κανένα ξυπνητήρι (σπάνιο για μένα που βάζω δύο) την ξαναευχαρίστησα και πήγαμε για το καθιερωμένο μας διάλειμμα

Στο γραφείο που είμαι, το μοιραζόμαστε τρία άτομα. Είμαι από τον Μάρτιο μαζί τους. Ενώ έχουν και οι δύο το κινητό μου και το σταθερό, κανένας δεν ενδιαφέρθηκε για το τι έπαθα. Στεναχωρήθηκα πάρα πολύ που δεν αναρωτήθηκαν μην τυχόν έπαθα κάτι (κακό σκυλί ψόφο δεν έχει βέβαια).
Είναι πολύ άσχημο να μην έχεις κανέναν να σε σκέφτεται, έστω και όταν χρειάζεται μόνο. Κάπως έτσι αντιλαμβάνεσαι ότι είσαι ξένος ανάμεσα σε ξένους, και θέλουν να σε αφήσουν έτσι. Ίσως το παίρνω πολύ δραματικά αλλά εκεί που άρχιζα να βλέπω ότι γίνομαι κομμάτι τους, έστω και με το λίγο καιρό που είμαι εδώ, ξαφνικά πάτωσα για να ξαναρχίσω απ΄την αρχή. Τότε άρχισα να σκέφτομαι όσους φίλους έχω μακριά, ακόμη και συγγενείς. και συνειδητοποίησα πόσο μου λείπουν.. Θα πρέπει να σταθώ μόνος όπως και να 'χει, κάτι που δεν με πειράζει, αλλά με γεμίζει αμφιβολίες και λίιιγο φόβο για το μέλλον μου εδώ.

Ευτυχώς οι δύο κοπέλες στην ηλικία μου και κάνουμε πολύ παρέα, είναι εντάξει άτομα και τα μόνα με τα οποία μπορώ να συνεννοούμαι.

Από εδώ και εμπρός θα προσέχω καλύτερα τα ξυπνητήρια μου !!!

Καλό απόγευμα!!!!

53 σχόλια:

One Happy Dot είπε...

Για να χτυπήσει το τηλέφωνο σημαίνει ότι κάποιος σε σκέφτηκε οπότε να μην σε παίρνει καθόλου απο κάτω. Για παν ενδεχόμενο όμως δεν ανεβάζεις τα κινητά και τα σταθερά σου να σε παίρνει ολη η βλόγια κοινότητα κάθε πρωί να δεις για πότε θα ξυπνάς φρέσκος φρέσκος!!! :)

karkinos7 είπε...

Δεν υπάρχει λόγος να σε παίρνει απο κάτω,υπάρχουν δυο κοπέλες που μάλλον θα δέσετε σαν παρέα απο οτι καταλαβαίνω,και μονάξια δεν υπάρχει,έστω και μακρία οι φίλοι σου σκέφτονται άρα είναι δίπλα σου....Φιλάκια.

Provato είπε...

νομίζω γίνεσαι υπερβολικός. μπορεί απλά να μην ήθελαν να ενοχλήσουν. αφού είσαι τόσο αξιαγάπητος!

:-)

librarian είπε...

Όταν σκέφτεσαι εσύ τους άλλους θα σκέφτονται και αυτοί εσένα, νομίζω.
Αλλά μην ανησυχείς είναι καλύτερο να είσαι μόνος από να έχεις πολλούς πάνω από το κεφάλι σου.
Έτσι έμαθα.
Φιλιά και καλή συνέχεια!

sCaTterBraiN είπε...

και εγώ νομίζω ότι απλά το πήρες στραβά γιατί νιώθεις - προσωρινά - μόνος σου, σε ένα καινούργιο περιβάλλον.

μπορεί απλά να είναι εγωκεντρικά γαϊδούρια (σαν εμένα) και ενώ σ' αγαπάνε να μην πάει το μυαλό τους στο κακό (στο κάτω κάτω μια μέρα έλειψες, δεν ήταν και βδομάδα - εγώ τότε περίπου θα ανησυχούσα)

:-)

Hfaistiwnas είπε...

@One Happy Dot, αχ ναι Ντοτ μου χάρηκα αλήθεια... εκτός του ότι θα κοιμόμουν ως το μεσημέρι!! Να τα ανεβάσω! Όχι βρε είπαμε! Ένας φτάνει!!!

@gaykarkinos7, μακάρι να δέοσυμε..! Το εύχομαι! Γιατί είναι πολύ καλές! Μάκια!

@provato, τι λες βρε;;; χαχα! Αν ήταν να λείψω θα ενημέρωνα!!! χαχαχα! Προβατούκο!

@librarian, σ'αυτό δεν έχεις και άδικο.. αλλά εγώ τους σκέφτομαι..

@mr.e, μπορεί, τώρα που το λες ίσως είμαι και εγώ στην φάση της προσαρμογής ακόμη και τα σκέφτομαι περίεργα..
την δεύτερη παράγραφο δεν την σχολιάζω, εσένα δεν σε ξέρω και τα παιδιά στο γραφείο δεν θα τα έλεγα ποτέ έτσι.. απλά αδιάφοροι άνθρωποι... δεν είναι καλύτερο;;

anepidoti είπε...

κοίτα, ααααα, αυξημένη ευαισθησία λέει η διάγνωση...
:-)
ηφαιστιωνάκο μου, ν' ανησυχήσεις όταν όλα τα αντιμετωπίζεις έτσι...τώρα είναι τελείως φυσικό, είσαι τόσο ευάλωτος με τις καινούριες συνθήκες, που είναιαπόλυτα φυσικό...να δεις μόλις δημιουργήσεις τον δικό σου μικρόκοσμο, δεν θα συμβαίνει...
άλλωστε, είναι θέμα χρόνου να καταλάβουν πως είσαι απ' τους πιο γλυκούς ανθρώπους...και μεταξύ μας, απορώ πως δεν το μυρίστηκαν!!! ;)
φιλί!!!!

gay super hero είπε...

Aφού σε σκέφτηκε βρε η κοπέλα γιατί γκρινιάζεις; :-)

Εγώ έτσι πώς σε κόβω, πάντα θά χεις κάποιον να σε σκέφτεται :-)

b|a|s|n\i/a είπε...

βασικά τι έκανες το βράδυ και δεν σηκωνόσουν το πρωί...
από την άλλη φαντάσου να θες να κάνεις κοπάνα και να σε παίρνουν όλοι τηλέφωνο και να μην ξέρεις τι να πεις...
:P

mahler76 είπε...

Baσικά είναι νωρίς ακόμα για να γίνετε φίλοι. δώσε τους χρόνο.

Ένδειξη ζωής είπε...

Kι ομως αυτο το τηλεφωνημα δειχνει πως δεν εισαι μονος!
Και σιγα σιγα θα κανεις τον κυκλο σου κι ολα θα φτιαξουν!
Φιλιά πολλά

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Ααααα...δε μου τα λες καλά....
Αφού χτύπησε το τηλέφωνο, σημαίνει πως σε νοιάζονται παραπονιάρικό μου
:-)


Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

tovenito είπε...

τι να σε κάνω που δεν είσαι και πολύ κοντα;;
αυτοκίνητο έχεις πάντως!

οι βορειοελλαδίτες είναι καλύτεροι άνθρωπες. θα το διαπιστώσεις.
εγώ που ξέρω και τους μεν και τους δε μπορώ να στο εγγυηθώ!
(καλά όχι όλοι, αλλά οι περισσότεροι)
αυτό πάει για το κάτω ποστ)
;-)

Ανώνυμος είπε...

Ο υπογράφων ως γαλακεφίρ, φαίνεται σίγουρα πως δεν παράγει ούτε γάλα, ούτε κεφίρ, αλλά μαλακίες! Ας κρατήσει για την πάρτη του τις μαλακίες που παράγει. Μαλακίες όχι υβριστικά, αλλά κυριολεκτικά.

Hfaistiwnas είπε...

@anepidoti, χαχα αυξημένη ε; Είναι ο καιρός δύσκολος ακόμη μάλλον.. :) Θα φτιάξουν το ξέρω.. μόνο να μην αργήσουν..


@gay super hero, η κοπέλα το μυρίστηκε πολύ αργά βρε Ήρωα! Αυτοί που με βλέπουν από τις 8 το πρωί, δεν έκαψαν ούτε ένα καρφάκι! Μακάρι..

@milch-käfer, ναι και πιπεριές γεμιστές..

@b|a|s|n\i/a, δεν έκανα τίποτα το βράδυ!!! Μπορούν να στο διαβεβαιώσουν ;) χαχαχαχα! Έχεις δίκιο στο τελευταίο!!!

@mahler76, δίνω δίνω! Να μην παραπονεθώ και εγώ λίγο;;;

@Ένδειξη ζωής, έτσι πιστεύω και εγώ.. απλά είναι η αρχή ακόμη.. :) Φιλιά!!!

@ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ, είμαι λίγο παραπονιάρικο! χεχεχε! Χτύπησε πολύ αργά όμως... καλά ε τέλειο τραγούδι!!! Φιλιά!!!

@tovene592, 1,5 ώρες!!!! Πολύ σύντομα και κοντά σας.. :) Αμ και εγώ αυτό έχω διαπιστώσει!!! Υπάρχουν εξαιρέσεις πάντα.. :) Τα φιλιά μου!

@Ανώνυμος, άσε βρε τον τρελό στην τρέλα του..

Ανώνυμος είπε...

Βρε... μην ψάχνεις καμία ικανοποίηση έξω από εσένα, δεν θα την έχεις και θα απογοητεύει συνέχεια η αναζήτηση της.

Το να μην σε πάρουν τηλέφωνο έχει και την θετική του πλευρά, θα ήθελες ουσιαστικά μία τέτοια επικοινωνία; Να σε ζαλίζουν συνέχεια άτομα που δεν γουστάρεις να έχεις πολλά πάρε δώσε μαζί τους;

Χτίσε σιγά - σιγά υγειής σχέσεις, δώσε και πάρε... εκεί ναι... μπορείς να στηριχτείς...

Φωτεινές καλημέρες χωρίς γκρίνιες

Είδωλο είπε...

να δοξαζεις το θεο που δεν σε παιρνουν τηλ.

Μην περιμενεις σχεσεις στοργης απο οποιοδηποτε εργασιακο περιβαλλον, εκτος κι αν ειναι εξαιρετικα ιδιαζων.

Γενικοτερα ομως να ξερεις οταν βγαινει στην αναγνωριση τηλ απο την δουλεια θα ειναι
α) για υπερωρια
β) γιατι εισαι σε αδεια και δεν ξερουν που πανε τα 3
γ) για να σου επιριψουν ευθυνες
δ) για μπινελικωμα
ε) να σου ζητησουν λογαριασμο για τα σπασμενα.

Ευχαριστω

Skouliki είπε...

ειναι ομορφο να δενεις με καποιους
και παλι και να μην δεσεις δεν σημαινει τιποτα
υποστηριζω την αποψη οτι η μοναξια ειναι ομορφο πραγμα σε κανει να σκεφτεσαι και να αυτοβελτιωνεσαι

φιλακι

Thanos είπε...

Το μήνυμα είναι ότι για ακόμα μια φορά φταίει το ξυπνητήρι. Άτιμα πράγματα...

Όσο για το άλλο αρκεί να σε σκέφτονται λίγοι και καλοί. Οι υπόλοιποι δε μας απασχολούν...

Ταχυδρόμος! είπε...

Πόσες αλήθειες λες..

BUTTERFLY είπε...

Τον εαυτο σου να προσεχεις Ηφαιστιωνακο και να μην τα παιρνεις και πολυ στα σοβαρα αυτα..εισαι λιγο καιρο εκει, με το χρονο θα δεις ποιοι ναοιζονται επι της ουσιας για σενα και τους αλλους θα τους αφησεις στην ακρη!
Ειναι ωραιο σε εναν καινουργιο τοπο να δοκιμαζεις τις δυναμεις σου...ακομα κι αυτη η ανασφαλεια και η μοναξια στην ουσια καλο σου κανει!
Καλημερααα!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Καλώς ήρθες πάλι....στα blog
και καλώς σε βρήκα εγώ.
Έχουμε γνωριστεί στη θεία και αλλού,αλλά δεν έχουμε συστηθεί !!!
Ο προβατος με λέει σκατόγατο....
Για πες έχεις έρθει Σύρο;;;
Ελπίζω να τα λέμε.........
άλλη φορά κερνάς...
όχι, καφέ δεν πίνω, θα πιούμε τσίπουρο.
Καλό απόγευμα

γυάλινο δάκρυ είπε...

Έτσι είναι Ηφαιστιωνάκο, με άλλους ταιριάζουμε, με άλλους όχι, άλλοι δεν κάνουν καν την προσπάθεια αποροφημένοι από τα δικά τους.. Κοίτα εσύ να χαίρεσαι την παρέα σου με τους φίλους που έχεις ήδη βρει και μπορεί στο μέλλον να ανοίξουν κι άλλες πόρτες..

ΥΓ. Εμένα όταν δεν εμφανίζομαι κάπου το πρωί κανείς δε με παίρνει τηλ. Όλοι ξέρουν ότι το πρωί δεν ξυπνάω ούτε με βόμβες!!! lol

Hfaistiwnas είπε...

@ΟΔΟΙΠΟΡΟΣ, όχι να με ζαλίζουν δεν θα το ήθελα! Προς Θεού! αν είναι να φτάσουν εκεί καλύτερα όχι! χα! Θα χτίσω που θα πάει;; Τόσο αντικοινωνικός δεν είμαι!

@x-oyranoy, Ουρανέ μου αλλάζεις την διάθεση! από εδώ και πέρα θα το σκέφτομαι πριν αρχίσω τα παράπονά μου!!!

@Skouliki, ναι καλό μου! Αλλά όχι και για πάντα! Μου αρέσει η μοναξιά αλλά δεν είναι όλες οι ώρες ίδιες.. κάποια στιγμή θα φτιάξουν τα πράγματα! Μάκια!

@Thanos, έτσι είναι! Τώρα τα βάζω λίγο πριν πέσω για νάνι και όταν πέφτω τα τσεκάρω!!!! χααχ!

@Ταχυδρόμοοοοοοοοοος ! !, :):) ...

@BUTTERFLY, πόσο δίκιο έχεις.. είναι σαν μια δοκιμασία και μετά θα είναι όλα καλά .. Είναι οι φόβοι που φαντάζομαι όλοι έχουν στην αρχή..

@ΦΟΥΛΗ, Φούλη μου! Μία φορά ήρθα αλλά μου άρεσε πάρα πολύ!!! Κάποια στιγμή θα ξαναέρθω, θα το μάθεις από εδώ! :) Και θα κεράσω εννοείται!

@γυάλινο δάκρυ, αυτό θα κάνω, μακάρι να κάνω παρέες και ας πάρει καιρό.. δεν με πειράζει, απλά παραπονιέμαι καμιά φορά...
Αν δεν ξυπνάς με βόμβες, δεν θέλω να σκέφτομαι πόσα ξυπνητήρια θες!!!

ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ είπε...

πιστεύω πως έχεις κάποιον να σε σκέφτηκε αφού σε πηρε και τηλέφωνο. Οι άλλοι ίσως να σε αγνοούν ή μπορεί και να μην θέλουν να εισβάλουν στη προσωπική σου ζωή.

Leviathan είπε...

mi stenaxoriesai! 8a vreis grigora parea!eides oi 2 kopeles kiolas!!!einai logiko na sou leipoun oi filoi sou! eutixos pou iparxoun kai ta tilefona! filia polla! kalo sou vradi! :)

Ο ψεύτικος Πέτρος είπε...

egw tha psifisw tin protasi tis Dot kai den thelw na ksana akousw htopatheies
kalimeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeera

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΟΙ ΑΛΗΘΙΝΟΙ ΦΙΛΟΙ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΠΟΥΝ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΙΑ.ΑΚΟΜΗ ΕΙΝΑΙ ΝΩΡΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΙΟΣ ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ.ΑΚΟΜΗ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ.ΤΟ ΞΥΠΝΗΤΗΡΙ ΠΑΝΤΩΣ ΤΑ ΦΤΑΙΕΙ.ΑΥΤΟ ΝΑ ΔΕΙΕΡΕΙΣ.ΧΕ ΧΕ!!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΘΑ ΒΡΟΥΝ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥΣ.ΛΙΓΟΙ ΦΙΛΟΙ ΚΑΙ ΚΑΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΠΟΥΔΑΙΟ.

Hfaistiwnas είπε...

@ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ, αχ.. ελπίζω να είναι έτσι.. πάντως και ένα άτομο που με σκέφτηκα.. χάρηκα πάρα πολύ..

@Leviathan, έτσι είναι Λεβ, καλά είμαι ευτυχώς! Καλό βράδυ..

@Ο ψεύτικος Πέτρος, χεχε δίκιο έχει ναι! :) Να σαι καλά Πέτρο! :)

@JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS, χα το έδειρα!!! Mα είναι δυνατόν να με αφήσει ξεκρέμαστο;;; Ελπίζω με τον καιρό να βρω άτομα που θα εμπιστεύομαι...

ασημωνης είπε...

Τυχερε! Εγω αν αργησω μια μερα στην δουλεια, σπανε τα τηλεφωνα.....
Και αυτο μη το θεωρεις καλο, σπαστικο ειναι!

Skouliki είπε...

ναι οχι για παντα
αλλα απο οτι καταλαβαινω εισαι πολυ καλο παιδι και δεν θα επρεπε να εχεις εσυ τετοια αγχη

μια χαρα θα πανε βεβαιως !!

Artanis είπε...

Είναι νωρίς ακόμα, και είναι λογικό να μην έχεις δικτυωθεί ακόμα...Μην ανησυχείς, είσαι μια χαρά παιδί, σύντομα όλοι θα καταλάβουν με τί κομμάτι μάλαμα έχουν να κάνουν...
Σε φιλώ...

Hfaistiwnas είπε...

@ασημωνης, ναι είναι, ελπίζω να μην πιάσουμε ποτέ το άλλο άκρο!!!

@Skouliki, είναι αρχή και είμαι ακόμη υπερευαίσθητος μάλλον! :) Φιλιά!!!

@Artanis, εκεί το ρίχνω και εγώ το φταίξιμο.. ακόμη είναι νωρίς!
Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!
Φιλιά πάρα πολλά!

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=J_eRrITieW4

ProFyLaKtiKo είπε...

είχα περάσει και εγώ αυτή τη σκέψη κάποτε. ότι μπορεί να πεθάνω και να με ανακαλύψουν μετά από κάποιες μέρες αλλά μετά μου έφυγαν τα βίαια ένστικτα! keep it up m8!

gskastro@gmail.com είπε...

Ηφαιστίωνα στη δουλεία είναι δύσκολο να αποκτήσει κάποιος πραγματικούς φίλους. Καλόν είναι να μην μπλέκει κάποιος την δουλειά με τη φιλία. Το ίδιο ισχύει και για τα δανικά. Δάνεισες χρήματα σε φίλο τον έχασες. Αν έχεις χρήματα και έχει ανάγκη είναι προτιμότερο να του τα χαρίσεις με κάποιο τρόπο χωρίς να τον προσβάλεις.
Πάντως ο καλύτερος φίλος είναι ο ίδιος σου ο εαυτός. Κάνε του παρέα όσο μπορεί;.
Καλό καλοκαίρι gskastro

Unknown είπε...

το να στηρίζεσαι σε σένα είναι καλό αλλά χρειάζεσαι και μια χείρα βοηθείας που και που

Hfaistiwnas είπε...

@Ανώνυμος, αυτό το μονόλογο να τον πάρω ως κοπλιμάν;

@ProFyLaKtiKo, πλάκα κάνεις; Εγώ να δεις πόσο το σκέφτομαι αυτό!!! Το διώχνω και επανέρχεται όταν έχω περίεργη διάθεση!!

@gskastro@gmail.com, ναι.. το έχω ακούσει και αυτό.. θα προσπαθήσω να φτιάξω καλές φιλίες!!!

@bear, ακριβώς αυτό είναι που με τρώει.. αλλά θα φτιάξουν τα πράγματα κάποια στιγμή.. Φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

Φυσικά, Ηφαιστιωνάκο, μονο κοπλιμέντα πάντα αξίζεις εσύ!!! :)

Hfaistiwnas είπε...

@Ανώνυμος, τι να πω νρε ανώνυμε.. ευχαριστώ πολύ!!! Να σαι καλά!

Ανώνυμος είπε...

Φυσικά αξίζεις πιο ποιοτικά κοπλιμέντα, αλλά ένεκα να χαμογελάσεις και λίγο, μη σκέφτεσαι στενάχωρα πράγματα!!! Τόσο καλός που είσαι, σ΄ αγαπάει ο Θεός εσένα, δε θα σ΄ αφήσει ποτέ να πάθεις τίποτα!!!

(Α, και για να μην αρχίσεις πάλι κακές σκέψεις, δε σε ξέρω από κοντά.)

Hfaistiwnas είπε...

@Ανώνυμος, είσαι πολύ καλός!!! Να σαι καλά! Μακάρι να μην στενοχωριόμασταν ποτέ!!
Δεν κάνω κακές σκέψεις εδώ και μέρες.. τις αποφεύγω.. !

Ε.Α. είπε...

opote thes ginomai Wake Up Call Service! :D

*to kanw se filous otan exoun ptisi kai fovountai mi de ksipnisoun :P :) :)

stella είπε...

καλο μου,να βαλεις αφυπνηση στον οτε
και θα ξυπνας και θα εχεις καποιον πρωι πρωι να σου λεει καλημερα

παντος το καλυτερο το ειπε ο ντοτ
δωσε να δεις ,ησυχία δεν θα εχεις

μακια!!

turigr είπε...

Μη στεναχωριέσαι! Πιστεύν πως είναι λίγο νωρίς ακόμη. Θέλουν κι αυτοί το χρόνο τους!

HaLiaS είπε...

μην αφήνεις τίποτα να σε ρίχνει.
να συνεχίσεις να σκέφτεσαι αισιόδοξα...
η ανάγκη να μας σκέφτονται είναι κοινή για όλους τους ανθρώπους! για τους ανθρώπους με ευαισθησίες γίνεται πιο έντονη....
είμαι σίγουρος πως αξίζεις την σκέψη πολλών.
αλλά δεν αρκεί μόνο η σκέψη μα και η έμπρακτη απόδειξη πολλές φόρες.
κι αυτό ίσως το ξεχνάμε...
από απλά καθημερινά πράγματα που δείχνουν πως ενδιαφερόμαστε για τους δικούς μας αλλά και τον συνάνθρωπο μας έχουμε ανάγκη όλοι μας.

καλό σου βράδυ ηφαιστίωνα
με χαμόγελο! :)

Χριστίνα Γεωργαλλή είπε...

Πόσες φορές να έχω βρεθεί στη θέση σου; Πόσες φορές πνίγομαι, θέλω να φωνάξω και δε μ' ακούει κανείς; Και πόσες φορές παραξενεύομαι μήπως φταίω εγώ σε κάτι, μήπως πείραξα κάποιον... Αυτό θα συμβαίνει στους αιώνες των αιώνων.. Οι ανθρώπινες σχέσεις περνούν κρίση, οι άνθρωποι δεν μαθαίνουν να αγαπούν....

Hfaistiwnas είπε...

@The Espressionist, όχι καλέ μου, δεν γίνεται να σε κάνω ξυπνητήρι μου! Ευχαριστώ πάντως!! :) Θα έχω υπόψη την πρότασή σου!

@stella, χαχαχα τον ΟΤΕ? εεεεε όχι δεν θα το έκανα βρε Στέλλα αυτό! Προτιμώ να αργώ στη δουλειά.. Πλάκα θα είχει πάντως! Μάκια!

@milch-käfer, ναι ναι..

@turigr, ελπίζω να είναι μόνο αυτό..!!!

@HaLiaS, έμπρακτη απόδειξη.. αυτό τα λέει όλα.. μια κίνηση και μπορεί να σε λιώσει αλλά και να σε σκοτώσει.. όλοι αξίζουμε την σκέψη όσων μας αγαπούν.. Καλό βράδυ Halias!

@Χριστίνα Γεωργαλλή, δυστυχώς Χριστίνα μου, δεν μαθαίνουν, είναι έμφυτο, μπορείς ή δεν μπορείς, δεν υπάρχει μέση λύση.. Ακόμη και αν πειράζαμε θα μπορούσαμε να αγαπηθούμε...

Χριστίνα Γεωργαλλή είπε...

Σ' αυτό διαφωνώ.. Πιστεύω πως η αγάπη μαθαίνεται και όντως έτσι είναι. Εμείς την μαθαίνουμε απ' τους γονείς μας πρώτα πρώτα, έπειτα την κάνουμε πράξη στο σχολείο με τους συνομηλίκους και στην κοινωνία. Έπειτα τη μαθαίνουμε στα παιδιά μας. Είναι θέμα παιδείας πιστεύω και ορθής διαπαιδαγώγησης των παιδιών. Αλλά η αγάπη μαθαίνεται..

u-hoo / gianniskafatos είπε...

ax βρε Ηφ μου!
μάθημα πρώτο στη δουλειά:
κάνουμε συναδέλφους. ΜΠορεί να έχουμε καλές σχέσεις μεταξύ μας, αλλά ως φίλοι δοκιμάζονται αν συνεχίσουμε να έχουμε καλές σχέσεις όταν ένα από τα δύο μέρη ... αλλάξουν δουλειά!

μάθημα δεύτερο: επικοινωνούμε με τους ΄φιλους και τους γνωστούς μας επειδή το γουστάρουμε εμείς - κι ας μην είναι αυτοί το ίδιο συνεπείς με μάς
(τ' ακούς Γιάννη μου, που τα παίρνεις μερικές φορες!!!)

;)

Hfaistiwnas είπε...

@Χριστίνα Γεωργαλλή, δεν το έθεσα σωστά έχεις δίκιο, αυτό θέλω να πω, όταν εν δυνάμει μπορείς να αγαπήσεις, ή το μπορείς ή όχι, το ότι το μπορείς σημαίνει ότι κάποιος στο μετέδωσε, όπως είπες από γονείς, περίγυρος κλπ. Όταν είσαι μεγάλος και δεν έχεις μάθει να αγαπάς, είναι πρόβλημα. Μέσα στο ότι κάποιος δεν μπορεί να αγαπάει, θα έβαζα και όσους αγαπούν με λάθος τρόπο και βάζουν λάθος προτεραιότητες στην αγάπη..


@u-hoo / gianniskafatos, τα ακούω να λες!!!! Άσε, δεν θέλω καλούς συναδέλφους πια!!!

ολα θα πανε καλα... είπε...

Ηφαιστιωνάκο μου,πόσο τρυφερούλης είσαι!Μου φαίνεται πως θες στοργή και προδέρμ,πάρε καλού-κακού βέβαια και άλλο ξυπνητήρι.
:)
Αυτό που λες ισχύει,αλλά τουλάχιστον σε θυμήθηκε ένας άνθρωπος,είναι κι αυτό κάτι σπουδαίο,συμβαίνει στην εποχή που ζούμε πάντως αυτή η αποξένωση με όλους,θέλω να πω μην το παίρνεις προσωπικά.

Hfaistiwnas είπε...

@ολα θα πανε καλα., πια δεν το παίρνω προσωπικά, απέδειξαν με κάποια τελευταία γεγονότα πόσο περίεργοι είναι κάποιοι...
χεχε και ναι! Θέλω προδέρμ! Ελπίζουμε να το βρούμε και αυτό!