Σάββατο 13 Ιουνίου 2009

Πάλι εδώ!!

Καλημέρα παίδες!
Ελπίζω να μου είστε καλά!!!

Όπως καταλάβατε εδώ και καιρό, είχα κάποια προβλήματα σύνδεσης και αναγκαστικά έλειπα, απ' το χόμπι μου! Από την 1 -6 όμως που μου έκαναν την σύνδεση άρχισα να επανακτώ το χαμένο έδαφος..
Μου λείψατε πολύ! Είμαι χαρούμενος που γύρισα στα παλιά λημέρια και βλέπω ξανά γνωστές μπλογκο-φυσιογνωμίες!

Από τον Μάρτιο που έφυγα, ξεκίνησε μια νέα περίοδο στη ζωή μου! Η αρχή της βέβαια σηματοδοτήθηκε με κάποια γεγονότα - προβλήματα - εμπόδια που δεν περίμενα αλλά αντεπεξήλθα εξίσου καλά σε όλα και τώρα είμαι καλά και προχωράω..

Μου έρχεται περίεργο που πλέον έφυγα από το σπίτι, δεν μπορώ να πω βέβαια ότι δεν είναι επίπονο. Κάποιες φορές το σκέφτομαι τόσο έντονα που κοντεύω να βάλω τα κλάματα. Αυτό που πονάει πιο πολύ είναι που δεν έχω κανέναν να πω μια κουβέντα και εννοώ τους φίλους μου. Όχι πως πριν τους είχα, αφού ήταν Αθήνα, αλλά τώρα μου είναι ακόμη πιο μακριά.. Ευτυχώς όμως διώχνω οτιδήποτε γρήγορα και αισιοδοξούμαι (!) και συνεχίζω! Γιατί αυτό ήθελα πάντα, να φύγω. Το μέρος είναι λίγο άβολο (από άποψη κινητικότητας ;) ) αλλά και άμα θες μπορείς να φτιάξεις μια χαρά τη ζωή σου.
Η Καστοριά είναι απίστευτη πόλη (μήπως είναι αρχή και τη βλέπω έτσι;) και με καλούς ανθρώπους.. ελπίζω να είναι όλοι έτσι οι βορειοελλαδίτες, γιατί θα έχω πολλά πάρε δώσε μαζί τους από εδώ και πέρα..

Τον περισσότερο καιρό τον περνάω μέσα στο σπίτι, είναι αρχή ακόμη και μ' αρέσει. απολαμβάνω την μοναχικότητα και το ότι μπορώ να κάνω ό, τι θέλω.. ακόμη και να βάλω έναν τσίτσιδο (αλλά διακριτικό) ζευγάρι στο desktop! xaxaxa! Βρε μην γελάτε, αλήθεια λέω, το έβαλα για κάποιες μέρες και μετά που μου έφυγε η επαναστατική διάθεση το έβγαλα και το έκανα όπως πριν βουκολικό... ξέρεις λουλουδάκια, βουνά κλπ..
Απολαμβάνω να ακούω μουσική το βράδυ και να διαβάζω πριν κοιμηθώ.. να κοιμάμαι ότι ώρα θέλω και να μην με ενοχλεί κανένας (εκτός την από πάνω που κυνηγάει το εγγόνι από την μία άκρη του σπιτιού ως την άλλη, και την από κάτω με τα τρία μικρά, που ότι ώρα θέλουν γκρινιάζουν), τουλάχιστον μέσα στο σπίτι..
Να σας πω την αλήθεια, στην αρχή το σπίτι ενώ μου άρεσε πολύ, όλο και κάτι έβλεπα που μου χάλαγε την εικόνα. Αλλά οκ, το ξεπέρασα και άρχισα να σκέφτομαι ότι θα πρέπει να το φτιάξω όπως θέλω εγώ.

Αυτά για σήμερα, ακούω love και με έριξε λίγο, αν θέλετε να ρωτήσετε κάτι, κάντε το, θα απαντήσω..

Πολλά φιλιά και καλό ξημέρωμα..



Ξέχασα να σας πω ότι οσονούπω θα βάλω φωτό και στην apeikonisi!!

37 σχόλια:

*gis είπε...

Kalws hlthes k pali! :D Eimaste oloi edw k sou stelnoume thn thetikh mas energeia gia thn kainnourgia sou arxh. Einai dyskolo na vriskesai se ena kainourgio perivalon xwris tous filous sou. Elpizw syntoma na apokthseiw pollous k kalous. Ews tote tha exeis konta sou olous emas! Filia. :*

Ένδειξη ζωής είπε...

Οπως έχω ξαναπει, ήταν αισθητή η απουσία σου. Πενάμε σε νέο περίοδο πια και σε καλωσορίζουμε και πάλι στην παρεούλα μας καλέ μου Ηφαιστιωνάκο.
Έχω να σου προτείνω κάτι κι αν σ' ενδιαφέρει το συζητάμε εκτενέστερα. Στο μέρος που ζεις υπάρχει μια εξαιρετική ομάδα ανθρώπων που ασχολόυνται με το θέατρο και μάλιστα τους σκηνοθετεί η δικιά μας σκηνοθέτιδα. Ευχαρίστως να σε φέρω σ' επαφή αν θέλεις.
Να περνάς όμορφα και ν' απολαμβ'ανεις τη νέα σου ζωή!
Φιλάκια

anepidoti είπε...

καλημέρες!!!
και μην αμφιβάλλεις καθόλου για τους...μακεδόνες!
;)
βέβαια, εσύ αποκλείεται νάχεις πρόβλημα και να σου πω το γιατί...
είσαι απλά, ένα διαμαντάκι!
να περνάς καλά και η καθημερινότητά σου κυρίως νάναι μοσχομυριστή!στην τελική, αυτό έχει σημασία!
φιλί, ηφαιστιωνάκο μου!!!

anepidoti είπε...

επειδή θέλω να δω την απάντησή σου και δεν...σηματοδότησα, επανήλθα!
ξανά μανά φιλί!

Skouliki είπε...

καλη αρχη σου ευχομαι
νομιζω οτι ολοι καποια στιγμη χρειαζεται να "φυγουν" απο το σπιτι για να βρουν τον εαυτο σου
οσο για την μοναξια να την χαιρεσαι διοτιειναι ομορφο συναισθημα μην το φοβασαι αλλωστε ειμαστε και ε μεις εδω
φιλια

ProFyLaKtiKo είπε...

Καλή αρχή στην πανέμορφη Καστοριά! Να προσέχεις το σπιτάκι σου :) Είναι ωραίο που νιώθεις άνετα και περνάς αρκετές ώρες εκεί.

Φιλιά

b|a|s|n\i/a είπε...

μπορείς να βάλεις ένα τσίτσιδο ζευγάρι μέσα στα βουνά, στα λουλουδάκια, στα λαγκάδια. το τερπνόν μετά του ωφέλιμου. :P
:)) φιλιάαααααααααααααααααααα!!

alienlover είπε...

το να μένεις μακριά απ'το σπίτι έχει τα καλά του αλλά και τα κακά του. Πάνε χρόνια που έφυγα από την γονεϊκή εστία, και ήταν η καλύτερη επιλογή που έκανα ως τώρα, ανεξάρτητα αν μου λείπει το μαγειρεμένο φαγητό και τα σιδερωμένα ρούχα. Κάτι κερδίζεις, κάτι χάνεις. Όσο για το νέο σου σπίτι, θα βρεις τον τρόπο να το κάνεις *ακριβώς* όπως το θες εσύ, και οι φίλοι θα εμφανιστούν κι αυτοί με τη σειρά τους :)

Καλημέρες κ καλό Σ-Κ!

Hfaistiwnas είπε...

@*gis, εσένα βρε, γιατί δεν σε θυμάμαι; Είσαι και ζυγός..
Να σαι καλά για την υποστήριξη.. είναι δύσκολο, αλλάααα αισιοδοξία! Τίποτα δεν χάνεται! Και να μην αποκτήσω (που το απεύχομαι) χαίρομαι που έχω εσάς!!!! :):):) Φιλιά!!!

@Ένδειξη ζωής, Να σαι καλά! Ευχαριστώ πολύ! :) Καλώς σας βρίσκω! Έχω πάει σε διάφορες παραστάσεις και πρόβες με μια φίλη που ασχολείται με πολιτιστικά! Δυστχώς δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με το θέμα υποκριτικής..

@anepidoti, χεχε καλά έκανες και επανήλθες! :) Ευπρόσδεκτη πάντα! ώστε έτσι οι Μακεδόνες ε; Μια χαρά λοιπόν! Να σαι καλά για τα καλά σου λόγια! Ανταποδίδω το κοπλιμάν!!! Τα φιλιά μου!

@Skouliki, ξέρω και χαίρομαι που είστε εδώ! Άλλωστε γεμίζετε το χρόνο μου άρτια! :) Πρέπει να φύγουν όλοι ναι.. πρέπει να γνωρίσουν πόσο ξεχωριστό είναι!

@ProFyLaKtiKo, να σαι καλά! Προφυλακτικέ μου! Όπως τα λες.. άνετα και ωραία..!

@b|a|s|n\i/a, χαχαχα! Όχι δεν μου ταιριάζει τελικά.. φύση και πάλι φύση!!! Φιλιά!!!!

@alienlover, ναι! Έτσι είναι! Είναι το σπίτι Σου! Και θα το φτιάξεις όπως θες! Μπορεί να σου πάρει καιρό αλλά θα έχεις όλο το χρόνο να το χαρείς!!! Χαίρομαι που έφυγα.. καιρός ήταν!
Καλό ΣΚ!

PN είπε...

Άντε επιτέλους. Εμφανίστηκες! Γιατί στο τσακ ήμουν να βάλω τη Νικολούλη να σε βρει! Όχι τίποτε άλλο, αλλά θα έψαχνα ντουγρού Καστοριά...χαχαχα.

Άντε Ηφαιστιωνάκο, καλώς να συνηθίσεις εκεί και να περάσεις πολύ όμορφα. Το να μένεις μόνος σου είναι πολύ μεγάλη μαγκιά και είναι ανεκτίμητο!

Να σαι καλά βρε μικρέ!!!

Ανώνυμος είπε...

Άντε ντε, δεν γίνεται μπλογκ ποστ χωρίς σχόλιο από σένα, κάτι έλειπε.
Καλώς ξανάρθες. :)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Πραγματικά σε χαίρομαι, γιατί δε μεμψιμοιρείς, αλλά αντιμετωπίζεις τη ζωή με θετική διάθεση.
Εύχομαι να είσαι πάντα καλά
Ουδεμία ερώτησις...
:-)

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

γυάλινο δάκρυ είπε...

Η Καστοριά δεν είναι με τη λίμνη; Είναι πολύ όμορφη.
Κι εμένα οι καλύτεροι φίλοι μου μακριά μένουν.. Οπότε τι να κάνουμε εκτός από τηλέφωνα και ταξίδια;;
Αλλά είναι πολύ σημαντικό να μπορείς να κάνεις μέσα στο σπίτι σου ό,τι θες και ό,τι ώρα το θες χωρίς ενόχληση.. Οπότε απόλαυσέ το! Φιλιά!

Roadartist είπε...

Kalws to gluko paidi tis blogosfairas..Xairomai pou eisai kala..mas eleiphes!!

Hfaistiwnas είπε...

@VK in Athens, Αγαπημένη Νικολούλη!! Θέλω να τη γνωρίσω, κρίμα που δεν το ήξερα να κάτσω λίγο παραπάνω απ'έξω!!! χαχα! Επίσης να είσαι καλά! Ωραία είναι και η μοναξιά!!!

@Happy Pessimist, ευχαριστώ!!!! Τα σχόλια στο μπλόγκ σου που πήγαν;;; :):)

@ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ, Να σαι καλά και εσύ!!! :) Θετικότητα πάντα και για όλους!!! Μάκια!!!

@γυάλινο δάκρυ, ναι αυτή είναι! Δεν είναι γλύκα πόλη;; Τηλέφωνα και ταξίδια, δεν μας πέφτουν και άσχημα στην τελική! Πραγματικά είναι απολαυστικό το σπίτι αν το έχεις μόνος σου! Φιλιά!!!

@Roadartist, Και μένα μου λείψατε! Και χαίρομαι που είμαι μαζί σας! :) Τα φιλιά μου Roadartist!

γυάλινο δάκρυ είπε...

Ειδικά τα τηλέφωνα που ξόδεψα 2200 λεπτά μέσα σε 12 μέρες!!! Το'χω κάψει ε;!

Ντεμης είπε...

Νάσαι πάντα καλά Ηφαιστιωνάκο μου, πολύ χάρηκα που εγκαταστάθηκες κι έβαλες και σύνδεση και βλέπω ξανά το αβατάρ σου και τα γλυκά σου σχόλια στα γνωστά μας μπλογκς!
Εγώ αυτό που ήθελα να σε ρωτήσω το έκανα στο δικό μου μπλογκ. Την παρατήρησα την απουσία του. Και λυπήθηκα πολύ με την απάντησή σου.... Οπότε δεν θα ξαναρωτήσω κι εδώ. Κρίμα.
Αλλά ήρθε το καλοκαίρι, όλα καλά θα μας πάνε! Πολλά φιλιά!

THANOS είπε...

καλό ξεκίνημα και προσοχή στις αρκούδες

mahler76 είπε...

άντε άντε τέλεια μωρό. Καλή συνέχεια στο μακρινό Βορρά.

Hfaistiwnas είπε...

@γυάλινο δάκρυ, πόσα;;;;; Ε μα δεν κάηκε το αυτάκι σου;;; Πάνω στο μισάωρο το δικό μου καίγεται!!!!
Καλύτερα το σταθερό!

@Ντέμης, το ευχόμαστε Ντέμη μου! Να πάνε και να πηγαίνουν όλα καλά! :) Εγκαταστάθηκα και μπορώ να πω πως έχω το χρόνο να ασχοληθώ με πράγματα που ήθελα.. :) Θα τα πούμε..

@THANOS, έεελα βρε Θάνο! Άκου εκεί προσοχή στις αρκούδες! Τώρα που το λες, την εβδομάδα που μας πέρασε άκουσα ότι βγήκε μία με το αρκούδι της, στην πλατεία της Κλεισούρας!!! χαχαχα!

@mahler76, να σαι καλά Μάλερ μου! :) Καλός ο Βορράς αλλά και ο Νότος καθόλου άσχημος!!!

BLUEPRINTS είπε...

από όμορφη πόλη σε ομορφότερη το πας, μην έχεις παράπονο, μας έλλειψες μικρέ, καλώς επέστρεψες, σαν θέμα οθόνης και μουσική μόνο ότι σου αρέσει, άσε τα πρέπει και τα δήθεν, αυτό που γεμίζει τις αισθήσεις σου, φιλιά

turigr είπε...

Όσα αρνητικά κι αν έχει η ζωή μακρία από την οικογενειακή εστία, δεν αντισταθμίζονται από την ανεξαρτησία και την ελευθερία κινήσεων που σου παρέχει το να ζεις μόνος σου. Και για τους gay αυτό πολλές φορές παίζει σημαντικό ρόλο. Όσο για τους φίλους, πιστεύω ότι έτσι αξιαγάπητος που είσαι, πολύ σύντομα θα αποκτήσεις πολλούς και καλούς. Πολλά φιλιά και να προσέχεις!

Mailo® είπε...

Αχ τα έχω περάσει κι εγώ και σε καταλαβαίνω πολύ καλά πίστεψέ με. Δεν είναι καθόλου εύκολο στην αρχή να φεύγεις από το σπίτι και την ασφάλεια που σου προσφέρει.

Όμως αυτό έχει και πολλά ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΑ και σε αυτά να δώσεις τη προσοχή σου και να μην ψυχοπλακώνεσαι.

Αρχή είναι και κάθε αρχή είναι και δύσκολη. Άλλωστε καλοκαίρι είναι σε όμορφη πόλη είσαι και κυριώς με καλούς ανθρώπους. Όλοι λένε τα καλύτερα λόγια για τους βορειοελλαδίτες.

Όσο για τις δυσκολίες και τα προβλήματα που λές ότι πέρασες αυτό το χειμώνα άσε... δεν ήσουν μόνο εσύ... κι εγώ πέρασα ίσως την πιό δύσκολη περίοδο της ζωής μου αλλά τα κατάφερα τελικά και είμαι πολύ χαρούμενος γι'αυτό.

Ξέρεις εκεί που μοιάζει η ζωή να σε φτύνει τελικά σου χαμογελά :)

Να είσαι πάντα καλά και να μην νιώθεις μόνος.

Ακόμα και μέσα από το blog μπορείς να νιώσεις συντροφιά!

George Tsitiridis είπε...

mas elipses poli kai kalos mas irhtes...

s d είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=H1DpjXQUDsI

One Happy Dot είπε...

Μα και βέβαια μας έλειψες!!!!
Εύχομαι κάθε τι καλό στη νέα σου αρχή...να δείς που η πορεία θα σε αποζημιώσει και με το παραπάνω! Ολα καλά θα πάνε...έχεις άλλωστε κι εμάς εδω!
Φιλί γλυκό!

Hfaistiwnas είπε...

@BLUEPRINTS, αυτό που γεμίζει τις αισθήσεις μου.. χμμ προσπαθώ.. Χαίρομαι που είμαι κοντά σας.. !
Καλό απόγευμα!

@turigr, μακάρι να γίνει αυτό! Είναι αυτό το είδος της ασφάλειας ναι, που τον πρώτο καιρό σε πονά, αλλά μετάαααα!!!! Ποιός σε πιάνει!!!

@Mailo®, αγαπητέ μου Μαιλο@, έτσι όπως τα λες είναι, εξαρτάται από μας, όλα, αρκεί να είμαστε καλά με τον εαυτό μας και να μπορούμε να δίνουμαι ευκαιρίες για κάτι καλύτερο! Όλα θα πάνε καλά, δεν σταματώ να είμαι αισιόδοξος.. Μπορεί στην αρχή να είναι κάπως δύσκολα αλλά όλα θα φτιάξουν.. έχουμε μια ζωή μπροστά μας.. δεν είναι δυνατόν να καθόμαστε και να μιρλιάζουμε.. ας ζήσουμε..
Τα φιλιά μου και όλα να σου πηγαίνουν καλά και να ξεπερνάς τις δυσκολίες όσο πιο εύκολα μπορείς..

@pisoglendis, να σαι καλά αγαπητέ!!!

@s d, τα φιλιά μου και την αγάπη μου...

@One Happy Dot, το εύχομαι Ντοτ μου! Μακάρι! Να σαι καλά!

KitsosMitsos είπε...

Άντε, γύρνα!

Leviathan είπε...

ola mia 8a einai na to deis!!! dont worry!8a ginoun akomi kalitera! exo akousei ta kalitera gia ti kastoria!!!filia kai mas eleipses!!!! :)

MARINOS είπε...

Καλή επάνοδο!
Θα διαβάζω με ενδιαφέρον τις νέες σου εμπειρίες!

Εύχομαι κάθε καλό στη νεα σου αρχή!

Hfaistiwnas είπε...

@KitsosMitsos, γύρισα!!!!

@Leviathan, και τα καλύτερα βλέπω και εγώ! Να σαι καλά!!!

@MARINOS, Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα λόγια σου! Να σαι καλά! :) Φιλιά!

Artanis είπε...

Κι εμένα μου έλειψες!!!
Καλημέρα απο ΝΖ, Ηφαιστιωνάκι μου, φιλιά πολλά...

karkinos7 είπε...

Ωραία η Καστοριά, και τις αρκούδες να πας να τις στο πάρκο που υπάρχει.Εύχομαι καλή αρχή,να φτιάξεις το σπίτι σου,σύμφωνα με εσένα και τα υπόλοιπα έρχονται,τα καλύτερα!!!!

Hfaistiwnas είπε...

@Artanis, καλησπέρα Αρτάνις μου!!!

@gaykarkinos7, κάτι έχω ακούσει για αρκούδες ακόμη και μες το δρόμο και σε πλατείες!!! Θα πάω κάποια στιγμή!
Τα καλύτερα έρχονται! Ευχαριστώ πάρα πολύ! Τα φιλιά μου!!!

ασημωνης είπε...

Καλως ηρθες και παλι! Καλα να περνας

ολα θα πανε καλα... είπε...

Ώστε στην Καστοριά,Ηφαιστιωνάκο!Είναι πολύ όμορφη,έχω έρθει μια φορά μόνο εκεί,γιατί πέφτει από Αθήνα λιγάκι μακριά,αλλά μου άρεσε πολύ η λίμνη.Πρέπει να είναι πολύ ρομαντική μια βόλτα εκεί,το φθινόπωρο ή τον χειμώνα.
Ελπίζω να πάνε όλα καλά στην καινούρια ζωή σου εκεί και να προσαρμοστείς γρήγορα.Είμαι βέβαιη ότι θα τα καταφέρεις!

Hfaistiwnas είπε...

@ασημωνης, ευχαριστώ πολύ!!!

@ολα θα πανε καλα., θα προσπαθήσω να τα καταφέρω! Είναι πραγματικά πολύ όμορφη και η πόλη και η λίμνη! :)