Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2008

Ανοιχτή Πρόσκληση - Παιχνίδι

Tο παιχνίδι το ανακάλυψα στη σελίδα "Έτσι είναι η ζωή" από το "ένα πρόσωπο". Οι κανόνες του παιχνίδιου έχουν ως εξής! Πιάνετε το πρώτο βιβλίο που θα βρείτε μπροστά σας. Το ανοίγεται στη σελίδα 123, πιάνετε την 5η σειρά και γράφετε ως την 8η, απο τελεία σε τελεία.

Βρήκα και εγώ ένα βιβλίο κοντά μου... "Άνεμοι Πολέμου", Steven Pressfield.



"Tου αρέσει να ακούει παραμύθια που κάνουν τον Άδη να φαντάζει πανέμορφος και τα προσθέτει στα δικά του γελώντας"





*Βρε παιδιά, η τελεία ήταν στο τέλος της 6ης και η πρόταση τελείωνε αρχές της 8ης, πειράζει που άρχισα απο την 6η; Λάθος είναι;

20 σχόλια:

Sogian είπε...

Είναι πολύ όμορφο αυτό που μας μετέφερες για να είναι "λάθος"...
Σ' ευχαριστώ που πήρες τη σκυτάλη από μένα και το συνεχίζεις.

Φιλάκια βραδινά!

Αρκούρης είπε...

ή αυτό ή βαριόσουνα να γράψεις και πολλά νυχτιάτικα! ;)

Soula είπε...

Εγώ έρχομαι να ξαναρωτήσω: αυτό το παιχνίδι πώς συνεχίζεται;
Λες σε κάποιον να κάνει το ίδιο ή όποιου του κ@υλώσει πιάνει και το κάνει;

Mirela είπε...

Θα το συνεχισω εγω στο σχόλιο γιατί δεν ξέρω αν μπορώ να το βάλω σε ποστ...

Απο "Το Σμήνος" του Φρανκ Σέτσινγκ:

"Όμως πέρα απ'όλα τα άλλα, θα πρέπει να συμψηφίσετε το βάρος της φάλαινας με εκείνο του νερού που εκτοπίζεται."

WTF??!?!?!

Hfaistiwnas είπε...

@ένα πρόσωπο, σ' ευχαριστώ πολύ και εγώ!

@αρκούρης, τι να βαρεθώ βρε, νωρίς ήταν για μένα.. αργότερα να δεις τι γράφω..

@soula, απ' ότι κατάλαβα δεν λες λες, απλά όποιος θέλει το συνεχίζει..

@mirela μου, λογοτεχνικό είναι; Σαν ζωολογία το κόβω.. πολύ επιστημονικό! Δεν φταίς εσύ το ξέρω! Ωραίο όμως! Φιλιά!!!

Dr_MAD είπε...

Θεέ μου. Σπασμένο τηλέφωνο αυτό το παιχνίδι! Μια χαρά το καταχώνιασα λοιπόν. Ουφ! Πέρασε. Το βιβλίο που γράφεις δεν το είχα υπόψιν. Θα δω κριτικές και αναλόγως θα το αναζητήσω. Καλό Σ/Κ ;-)

revqueer είπε...

απαπα!! Ανατριχιαστικό απόσπασμα! Μπρρρρρρρρ!!

Sandy Cheeks είπε...

@ Hfaistiwnas

"Tου αρέσει να ακούει παραμύθια"

Και σε ποιον δεν αρέσει δηλαδή? Μεγάλη αλήθεια.

(Διαβαστερό παιδί μας προκύπτεις τελικά!)

Equilibrium είπε...

Κάποιος είναι ακόμη "αρρωστούλης"...

μα τόσο πολύ αφηρημάδα πια αυτός ο έρωτας!?

καλή βδομάδα τρελέ!

fallen angel είπε...

"Ο Ιάκωβος ξέσπασε σε ξερό, όλο καταφρόνιση γέλιο∙ τον κρατούσε τώρα σφιχτά από το μπράτσο και τον ταρακούναε: Ο εκατόνταρχος; μούγκρισε σιγά∙ ο εκατόνταρχος, ο φίλος σου; αυτός σε στέλνει; Ναί, σίγουρα, αυτός θα τον στέλνει σπιούνο∙

"Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΠΕΙΡΑΣΜΟΣ"

Hfaistiwnas είπε...

@MAD, διαβάζω πολύ ιστορικό μυθιστόρημα. Είμαι ακόμη στην αρχή και δεν μπορώ να σου πω αν είναι καλό. Αν κρίνω απο συγγραφέα καλό θα είναι!

@revqueer, να γμτ και εγώ το ίδιο σκέφτηκα...

@sandy cheeks, ααααα διαβάζω γενικά λογοτεχνία... να ένα νέο για μένα...

@equilibrium, ευχαριστώ επίσης! Αφηρημάδα; Ποιός έρωτας;

@fallen angel, γεια σου αγαπητέ...

mahler76 είπε...

Ti na sou poso toso lathos pou den tha xanabo sto blog sou. se sihathika lolololollolol

Ρεμπεσκές είπε...

Εσυ το ξεκινησες το παιχνιδι αυτο......????

Hfaistiwnas είπε...

Όχι ... αλλά το συνέχισα... ακόμη μαντεύω το νέο σου blog... φιλιά!!!

mahler76 είπε...

h0m0, επειδή εσύ δεν ξέρεις να διαβάζεις (ουγκ, ουγκ) θα περάσεις από όλα τα μπλόγκ να μας την πείς που είμαστε λόγιοι και ρίχνουμε και ένα Derrida όταν έχουμε κέφια????

Sandy Cheeks είπε...

@ hfaistiwnas
αν μπορεις και διαβάζεις λογοτεχνία καλά ειναι. Δυσκολο για μενα, με πιανει νυστα με λογοτεχνία. Προτιμώ βολτα με μια φιλη, όπως αυτή τη στιγμή.

Hfaistiwnas είπε...

Καλά να περάσετε κοπελιές!!!!! Καλό βράδυ!

Ανώνυμος είπε...

αχ ωραιο παιχνιδακι!

μονο που εχω ενα προβλημα ειμαι στο δωματιο τ αδερφου μ κ δεν υπαρχουν πολλα βιβλια! το πρωτο δλδ που επιασα εγραφε νοτες!

για να δουμε το επομενο!
ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Α', Β', Γ' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
"Ο ι δυσκολίες που μπορεί να αντιμετοπίσουν είναι ποικίλες. Μπορεί να είναι γνωστικές(όπως νοητική υστέρηση, μαθησιακές δυσκολίες),αισθητηριακές (κυρίως τύφλωση, κώφωση),κινητικές(ορθοπεδικές, νευρολογικές, μυϊκές βλάβες) ή οργανικές(π.χ. διαβήτης επιληψία)"

απο οτι διαβασα πριν κ μετα αναφερεται στα ατομα με αναοηριες!

ειρηνάκι!

Artanis είπε...

Καλησπέρα Ηφαιστίωνα, σε βρήκα μέσω του Equilibrium...Πού να δεις πως κατάλαβά εγώ, οτι παίζεται αυτό το παιχνίδι...Και άνοιξα και διαδικτυακή συζήτηση, για να εξακριβώσω τους κανόνες...Τελικά, τζίφος, έκανα ακριβώς ό,τι δεν έπρεπε (προφανώς, δεν το έχω επιβεβαιώσει ακόμα)...

Hfaistiwnas είπε...

@ειρηνάκι μου, ευχαριστώ που έπαιξες το παιχνίδι, είναι πολύ διασκεδαστικά και μαρέσει να συμμετέχω! Να μάθεις στον αδερφό σου να διαβάζει εξωσχολικά!!! Και μετά έλα μάθε και στο δικό μου! χεχε! φιλιά!

@artanis, βρε αφού γράφουμε πως παίζεται! Μα που τρέχει το μυαλό σου! Ευχαριστώ για την επίσκεψη, καλά έκανες και ήρθες! Να ξαναπεράσεις! Θα έρθω και εγώ τις επόμενες μέρες!!! Φιλιά!!